"Veselia si sanatatea copiilor mei sunt lucrurile cele mai importante pentru mine" - spun parintii din intreaga lume, insa "acest lucru nu ar trebui sa le rapeasca bucuria gustului atunci cand vorbim de produse alimentare".
Cu o aroma concentrata de fructe, gama reuneste noua sortimente:
piersici, soc, cirese, portocale, zmeura, coacaze negre, fructe de padure, zmeura-lamaie si capsuni, lemon-mint. Siropul YO este prezent in magazine in sticle de plastic de 0.7L . Astfel, dintr-un pahar de concentrat se pot obtine sapte pahare de bautura din fructe.
Principalul beneficiu al produsului este acela ca ofera consumatorilor placerea reala a gustului de fructe, iar incepand cu anul 2010 YO a lansat cel mai inovativ ambalaj de pe piata siropurilor aducand importante
beneficii in manevrarea produsului:
• fara picaturi si sticla lipicioasa datorita capacului special care impiedica scurgerea produsului pe sticla;
• turnarea mai usoara a produsului datorata rezervorului din capac;
• ambalajul transparent multi layer care ofera protectie optima in timp
Marca YO este lider de piata pe segmental siropurilor in Austria si lider in segementul premium in Europa de Est si Sud-Est iar YO este siropul numarul 1 din punct de vedere a varietatii aromelor.
Gama este distribuita in marile retele incepand cu luna ianuarie si are un pret estimat de vanzare in magazin cuprins intre 10 si 11 RON.
Noemi
Postul Crăciunului fără carențe: ce mâncăm corect și cine ar trebui...
Noemi
Remisia diabetului – o realitate medicală. Ziua Mondială a...
Irina Vladescu
A început Black Friday la Cumpăna
Andreea Girleanu
Rapid, sănătos si delicios: 5 rețete super simple cu dovleac
Alma
Când ar trebui să te îngrijoreze o aluniță? Semnale de alarmă pe...
Andreea Girleanu
Remedii naturiste pentru răceală și gripă – o călătorie spre...