Setari Cookie-uri

Sanatatea asa cum trebuie sa fie

Ne dorim ca toata lumea sa ne vada exact asa cum suntem: o alternativa demna de luat in calcul in sistemul medical românesc, care raspunde nevoilor existente in acest moment pe piata.

De asemenea, compania va folosi si o noua sigla, pentru o identificare clara a domeniului de activitate si a zonei de expertiza, cu câteva nuante care vin sa sublinieze calitatea actului medical, emotie, feminitate si eleganta. Noile elemente vizuale se regasesc si in materialele de comunicare catre clienti, cât si in noile uniforme ale medicilor si in amenajarea salilor de primire a pacienţilor.


MEDAS, care estimeaza o cifra de afaceri de 28 de milioane RON pentru anul in curs, reprezentând un avans de 20% al cifrei de afaceri, a planificat o investitie de peste 450 000 de euro pentru actiunea de rebranding.


Acest pas este unul firesc in evolutia pe care ne-o propunem in urmatoarea perioada, intr-o piata aflata in acest moment in plina expansiune, cu un mare potential de crestere. Strategia noastra pentru urmatoarea perioada va viza cresterea numarului de pacienti, prin intermediul unor investitii importante, prima dintre ele fiind construirea unui spital avand ca scop principal tratamentul chirurgical al afectiunior urogenitale, in valoare de 3 milioane de euro, pe care il vom deschide la inceputul anului viitor. Ne dorim in urmatorii 2 ani o crestere a cotei de piata MEDAS cu 5 puncte procentuale” a adaugat Simona Ateia.


Sursa: Comunicat de peste
Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
2 Noiembrie 2011
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.