Comunicat de presa
"Din pacate, ne-am pierdut bunul obicei de a consuma lapte zilnic; studiul Euromonitor despre consumul de lapte de vaca ambalat ne arata ca Romania continua sa fie printre ultimele tari europene, cu un consum de 12 ori mai mic decat Irlanda, tara cu cel mai mare consum din Uniunea Europeana. Aceste statistici, impreuna cu rezultatele studiilor Tetra Pak din care reiese ca mai putin de jumatate dintre romanii cu varsta cuprinsa intre 18 si 64 de ani din mediul urban iau micul dejun, ne arata ca trebuie sa depunem mai multe eforturi pentru promovarea unui stil de viata echilibrat si a beneficiilor consumului de lapte ambalat. Ne bucuram ca in campania “Da, lapte”, aflata la cea de-a 4-a editie, continuam sa avem sustinerea specialistilor, formatorilor de opinie si pasionatilor de gastronomie pentru a vorbi despre alegeri alimentare, placeri culinare, despre cum sa ne asiguram starea de bine si sa ne bucuram din plin de fiecare zi”, declara Cristina Dumitru, Communication Manager SEE, Tetra Pak South Eastern Europe.
Specialistii sustin ca laptele nu trebuie sa lipseasca din alimentatia zilnica, fiecarei persoane fiindu-i recomandat doua-trei portii de lapte si derivate pe zi, o portie de lapte insemnand o cana de lapte.
Tetra Pak, lider in industria procesarii si ambalarii alimentelor, a initiat in 2011 campania „Da, lapte!”, care urmareste cresterea nivelului de informare a consumatorilor despre alimentatia echilibrata si beneficiile consumului de lapte ambalat la carton, cu sustinerea celor mai importante companii din industria laptelui din Romania precum Danone, Lactalis, FrieslandCampina, Olympus, Albalact, care folosesc tehnologia de procesare si ambalare la cutii de carton Tetra Pak.
In editia din acest an, campania promoveaza importanta micului dejun, in contextul in care, conform unui studiu comandat de Tetra Pak si realizat de 360 insights in randul consumatorilor urbani, numai 48% dintre romani iau micul dejun zilnic sau aproape zilnic, 43% dintre acestia acasa, iar dintre acestia persoanele active au cele mai mici procente (38% dintre cei de 18-24 de ani si 39% dintre cei de 25-34 de ani); in schimb, procentele cresc in randul consumatorilor maturi si varstnici (53% dintre cei de 45-54 de ani, 72% dintre cei de 55-64 de ani). Obiceiul de a lua micul dejun nu este influentat de existenta unui copil in familie, deoarece doar 50% dintre cei care iau micul dejun frecvent (zilnic sau aproape zilnic) au copii.
***
Mai multe informatii sunt disponibile pe www.dalapte.ro si pagina de Facebook https://www.facebook.com/BeaLapte
Spune-ti parerea!