Setari Cookie-uri

La ce sa te gandesti cand vezi un copil desenand o inimioara?

Timp de doua zile, copiii operati cu succes la Institutul de Boli Cardiovasculare si Transplant Targu Mures (IBCvT), familiile acestora, echipa de medici specialisti de la Targu Mures si jurnalisti insotiti de copiii lor au avut prilejul sa se cunoasca mai bine si sa petreaca impreuna momente de recreere si bucurie.

Timp de doua zile, copiii operati cu succes la Institutul de Boli Cardiovasculare si Transplant Targu Mures (IBCvT), familiile acestora, echipa de medici specialisti de la Targu Mures si jurnalisti insotiti de copiii lor au avut prilejul sa se cunoasca mai bine si sa petreaca impreuna momente de recreere si bucurie.

Pentru ca o zi de vacanta inseamna odihna si distractie, participantii s-au bucurat deopotriva de programe de relaxare si jocuri menite sa faciliteze comunicarea, cunoasterea reciproca si o mai buna intelegere a campaniei. Copiii au avut parte de actiune si distractie pe cinste, aduse, cu o miscare maiastra de bagheta, de „magicianul” Marian Rilea si echipa sa. Magia a continuat cu o intalnire cu personaje fascinante si masti reprezentative din istoria teatrului, in cadrul careia copiii au avut ocazia sa urce pe scena. Si pentru ca e vacanta, nu putea lipsi un foc de tabara, la care s-au depanat povesti si s-au legat prietenii.

„Au fost doua zile minunate in care copiii operati au participat la jocurile desfasurate asemenea oricaror micuti. Sunt aceeasi copii care, atunci cand erau bolnavi, oboseau la cel mai mic efort. Prin operatiile de corectare a malformatilor, acestia duc acum o viata normala si au sansa de a se bucura de fiecare moment si de a acumula amintiri placute. Ne bucuram ca am putut sa le oferim aceste momente de voie buna si dorim ca, prin intermediul campaniei, sa ajutam cat mai multi copii sa acumuleze o viata plina de amintiri frumoase.”, a declarat Olivia Ciubotariu, Specialist Relatii Externe la P&G.

Citește și:

„Selgros sustine campania caritabilă „Sansa la viata, sansa la noi amintiri”, o campanie care a placut echipei noastre din prima clipa. Ne bucuram ca putem ajuta copiii cu malformatii cardiace, care vor avea toate sansele pentru o viata normala si sanatoasa, in urma operatiilor realizate la Institutul de Boli Cardiovasculare si Transplant Targu Mures”, a spus Pia Krauss, Marketing Manager, Selgros Cash&Carry. Pentru a sprijini strangerea de fonduri necesare IBCvT, Selgros promoveaza în mod special produsele Procter & Gamble participante la campanie, oferind astfel clienţilor Selgros ocazia de a sustine in mod direct campania „Sansa la viata, sansa la noi amintiri”. De asemenea, Selgros a organizat, pe parcursul lunii iulie, o prezentare detaliata a campaniei pentru magazinele mici si mijlocii.

Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
6 August 2008
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.