6 exercitii simple pentru un fundulet obraznic

Daca dietele ne ajuta sa ajungem la o greutate dorita, totusi fermitatea corpului si conturarea liniilor siluetei nu le putem obtine decat prin sport. Funduletul se tonifiaza insa destul de greu, necesita exercitii zilnice, iar ridicarea feselor nu se poate face decat prin sport sau chirurgical, desi probabil prima varianta suna mult mai bine. Va propunem un set simplu de exercitii usoare si tonifiante atat pentru fundulet, cat si pentru picioare si talie.

6 exercitii simple pentru un fundulet obraznic - Exercitiul Balama

Va asezati in pozitie ca in imagine, cu genunchii - Slide 1 din 6
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Google Twitter

Aboneaza-te la Kudika sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.

Vrei sa primesti zilnic informatii despre sanatate, tratamente naturiste si diete? Urmareste-ne pe Facebook!

Discutii despre 6 exercitii simple pentru un fundulet obraznic

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Kudika incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

fundulet obraznic (1 comentariu, 324 vizualizari)
vrajelii fetelor cea mai simple cale e sa strangeti din fund tot timpul cand urcati o scara, pasiti ,strangeti sa simtiti nuschiul fesei ,fara antrenori sala sau bani cheltuiti aiurea ,...
Produse recomandate

Mai multe produse recomandate din cadouri de craciun pentru iubit »

Galerii Sanatate

1 / 6
Exercitiul Balama

Va asezati in pozitie ca in imagine, cu genunchii pe un suport moale (o pernita) pentru a nu va rani. Ridicati apoi unul din picioare lateral cat de mult puteti, mentineti o secunda in pozitia de ridicare maxima, apoi coborati picioarul dar nu de tot ca in pozitia initiala, ci doar pana in apropierea piciorului da baza, dar fara a-l atinge. Faceti 20 astfel de ridicari, apoi schimbati piciorul. Ca atentionare, capul trebuie tinut ridicat pe tot parcursul exercitiilor, ca in imagine, pentru a nu va afecta coloana. 1.