5 trucuri de la nutritionisti pentru controlul greutatii

5 trucuri de la nutritionisti pentru controlul greutatii
Kudika
5 Februarie 2010

Desi uneori pare extrem de dificil sa iti controlezi greutatea, totusi daca respecti unele reguli simple nu va fi criar atat de greu pe cat ti-ai imaginat sa iti recapeti si sa-ti mentii silueta.

Ai grija ce pui in frigider

In frigider trebuie sa pui fie alimente care necesita preparare, fie doar fructe, legume si lactate. Fara mezeluri, lactate grase precum smantana sau cascaval, margarina sau dulciuri. Aceasta pentru ca daca ti se face foame mai ales seara sau noaptea cand nu ai chef sa stai sa prepari sau sa mananci mancare gatita tentatia de a manca porcarioarele din frigider sau debara este foarte mare. Daca nu le ai, vei avea obligatia de a manca ceva sanatos ca fructe, legume, lactate (branzeturi, iaur) sau de a consuma mancarea gatita ori de a gati ceva. Daca te trezesti in timpul nptii ca sa mananci, cel mai probabil vei scapa de acest obicei nociv daca vei observa ca nu ai ce manca noaptea.

Invata sa imparti

Daca te aflii la restaurant sau chiar la birou ori acasa, invata sa imparti portia ta cu alticineva, spre exemplu cu iubitul. In felul acesta vei manca mai putin si iti vei putea pondera mai usor portiile.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: