Kudika
12 Octombrie 2010

Sa tratezi o afectiune este mai greu, insa mult mai facil este sa o previi. Asadar un stil de viata sanatos va fereste de boli, oboseala sau alte perturbari ale starii de sanatate fizica si psihica si totodata va mentine o silueta frumoasa, caci un om sanatos este intotdeauna normoponderal. Va propunem o serie de alimente care nu ar trebui sa lipseasca din meniul vostru zilnic.

Sa tratezi o afectiune este mai greu, insa mult mai facil este sa o previi. Asadar un stil de viata sanatos va fereste de boli, oboseala sau alte perturbari ale starii de sanatate fizica si psihica si totodata va mentine o silueta frumoasa, caci un om sanatos este intotdeauna normoponderal. Va propunem o serie de alimente care nu ar trebui sa lipseasca din meniul vostru zilnic.

Lactatele

siluetaLactatele contin proteine, dar si mult calciu, un mineral indispensabil organismului. Acesta asigura o buna functionare a inimii, a sistemului nervos asigurand anumite procese biochimice intraneuronale, asigura contractilitatea muschilor si sanatatea oaselor. Se recomanda zilnic o cana cu lapte, un iaurt cu probiotice si cateva felii de branza

Mierea

Mierea contine zeci de substante active naturale pentru care organismul nostru prezinta o afinitate foarte mare. Beneficiile apiterapiei sunt cunoscute de mii de ani, mierea fiind folosita cu succes atat in preventie, cat si ca adjuvant in tratarea unor afectiuni. Se recomanda ca in fiecare zi sa consumati macar o lingurita de miere, dar nu mai mult de 4-5, chiar daca le folositi pentru indulcirea ceairilor de exemplu sau a limonadelor.

Fructele

Fructele au cel mai ridicat continut de vitamine, multe fructe continand totodata si numeroase fibre care ajuta la mentinerea sanatatii sistemului digestiv si la preventia cancerelor din aceasta zona. Vitaminele sunt esentiale metabolismului, fara acestea multe procese din organism nu se pot desfasura. Lipsa vitaminelor duce la serioase probleme de sanatate: anemie, boli degenerative etc.

Legumele

In sezonul rece este mai dificil sa gasim legume sanatoase, fiind disponibile pe piata in special cele de sera. Puteti consuma insa legume sub forma de muraturi, acestea avand un continut ridicat de vitamina C.

Carnea

Desi dietele vegetariene si/sau lacto-vegetariene sunt foarte sustinute in timprile noastre, totusi organismul nostru are nevoie si de carne, acesta ne este regimul alimentar determinat genetic: cel omnivor. Insa nu de orice fel de carne, ci de aceea cat mai sanatoasa, cum este carnea de pui, de curcan, de peste si alte produse marine. In fiecare zi se recomanda sa consumati carne cam cat dimensinea unei palme, poate chiar mai mult daca aveti ativitate fizica.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: