Dieta Day Light - Dieta unei singure zile!

Dieta Day Light - Dieta unei singure zile!
Kudika
26 Noiembrie 2010
1.66 (Ratingul specialistilor)

Pro

Usor de urmat
Previne efectul yo-yo
Incurajeaza educatia alimentara

Contra

Nu este suficient de motivanta
Boli cardiovasculare
Detoxifiere
Diabet
Sanatoasa
Slabire pe termen lung
Slabire termen scurt
Usor de urmat

Voteaza si tu aceasta dieta

4.23 din 90 voturi

Dieta unei singure zile este poate cea mai usoara dieta care poate fi tinuta de oricine si care asigura o scadere in greutate fara efect yo-yo, dar lenta, de minim 10 kg pe an. Desigur, daca veti combina aceasta dieta cu un stil de viata sanatos si cu un program de sport saptamanal cu siguranta rezultatele vor fi spectaculoase!

Dieta consta de fapt in consumul limitat de alimente o singura zi pe saptamana – Ziua Light. Aceasta dieta a fost creata si testata de Marc Messegue in Umbria, rezultatele fiind sigure pentru toti cei care au urmat-o, fara a fi afectata sanatatea, ci din contra, a fost asociata cu scaderea colesterolului, detoxifierea usoara a organismului, cresterea energiei.

In ce consta Dieta Day Light?

Ce trebuie sa faceti:

  • sa alegeti o zi din saptamana pe care sa o dedicati dietei de o singura zi, recomandat este sa evitati o zi de week-end sau ziua de vineri cand tentatiile sunt mari, iesiti in oras, petreceti, pot sa apara nunti sau alte aniversari etc.
  • aveti voie sa consumati in ziua dietei doar apa plata, obligatoriu doi litri pe zi sau mai mult, dar in niciun caz mai putin. Recomandabil este ca in restul zilelor sa evitati sucurile din comert, sa consumati doar cafea, lapte, ceaiuri, fresh-uri de fructe sau apa plata.
  • cina trebuie luata cu cel putin doua ore inainte de culcare.
  • nu aveti voie deloc sa mancati prajit sau afumat.
  • nu aveti voie sa folositi in preparate ulei, otet, doar condimente naturale (din frunze uscate).
  • aveti nevoie de un cantar de bucatarie.

In ce consta Dieta Day Light?

In ziua de dieta se bea doar apa plata si se respecta regulile de mai sus. Se va manca:

  • la micul dejun (care NU trebuie sarit) veti consuma: 30 grame paine integrala, 30 grame dulceata sau miere, ceai indulcit cu miere si cu lamaie (cat de mult doriti)
  • gustare – un fruct
  • pranz: 250 grame legume fierte sau crude, 200 grame carne alba (peste sau piept de pui sau curcan) SAU 2-3 oua. Pentru cei vegetarieni: 250 grame de preparate din soia
  • gustare: un fruct
  • cina – identic cu pranzul

In restul zilelor puteti consuma ce doriti, insa indicat este ca incet-incet sa va formati un stil de viata sanatos:

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri