Iti doresti sa iti mentii silueta sau chiar sa mai slabesti, dar stiai ca unul din pasii importanti este reprezentat de micul dejun?

Micul dejun reprezinta de fapt o manifestare a unui corp sanatos. Dupa noapte, este firesc ca dimineata stomacul gol sa simta nevoia de ingestie, este un reflex cu care ne nastem si pe care toate mamiferele il prezinta, insa din pacate cu timpul si cu aparitia factorilor perturbatori ai sanatatii acest “reflex” alimentar dispare. Disparitia lui este unul din primele semne ca stilul de viata incepe sa devina nesanatos...

Pentru a slabi, este necesar sa “convingi” organismul ca trebuie sa mai scada din “depozite”. Pentru asta este important ca creierul sa sesizeze ca nu exista niciun risc de infometare – de aceea dietele prin infometare nu dau rezultate. Aceasta nu inseamna o dieta cu un numar mare de calorii, ci inseamna mese dese, dar foarte putin calorice (de exemplu bogate in fibre care se umfla in stomac si dau senzatia de satietate, dar nu se absorb – vezi cereralele integrale). Asadar, unul din pasii importanti este micul dejun.

idei dietetice pentru micul dejun

Va propunem trei idei dietetice pentru micul dejun, sarace in calorii si care totodata stimuleaza mobilizarea si arderea grasimilor.

Un mic dejun energizant

Un mic dejun foarte energizant, sarac in calorii, care combate constipatia, detoxifica organismul si este foarte bland cu pancreasul este reprezentat de celebra masa de cereale cu lapte. Cerealele au o mare cantitate de fibre. Fibrele alaturi de multe lichide (laptele) se umfla in intestine, creaza senzatia de satietate, cresc motilitatea intestinala si colonica prevenind constipatia si detoxifiind, au efecte anticancerigene fata de cancerul de colon si nu se absorb, deci au 0 calorii. Cerealele integrale (cele zdrobite, neprocesate) au o cantitate foarte mare de vitamine din complexul B care combat anemia, ajuta creierul, combat oboseala, cresc tonicitatea muschilor, protejeaza sistemul cardio-vascular. Cerealele mai contin si glucide de foarte buna calitate, cu absorbtie lenta, asigurand o doza de energie timp de cateva ore de la ingestie, fiind astfel blande cu pancreasul pentru ca nu se absoarbe brusc in sange o cantitate mare de glucide (ca in cazul consumului de ciocolata de exemplu).

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: