5 Strategii eficiente pentru o dieta reusita

5 Strategii eficiente pentru o dieta reusita
Kudika
27 Iulie 2011

In general dietele urmeaza anumite principii despre care se considera ca ar avea efectul de eliminare a tesutului adipos. Nu intotdeauna aceste principii se potrivesc metabolismului unei persoane si de asemenea nu intotdeauna aceste diete sunt sanatoase.

In general dietele urmeaza anumite principii despre care se considera ca ar avea efectul de eliminare a tesutului adipos. Nu intotdeauna aceste principii se potrivesc metabolismului unei persoane si de asemenea nu intotdeauna aceste diete sunt sanatoase.

strategii ca sa slabestiSunt persoane care au probleme renale de exemplu si dietele pe baza de proteine nu le sunt indicate, putandu-le agrava serios sanatatea. De asemenea persoanele cu dislipidemii nu ar trebui sa tina diete pe baza de lipide si proteine.

Persoanele care au probleme hepatice sau probleme cu insulina trebuie sa aleaga dietele care se bazeaza pe alimente cu indice glicemic mic, dar permit consumul de grasimi, persoanele cu intestine sau colon iritabil de asemenea au restrictii la anumite diete; o persoana cu intoleranta la gluten are nevoie de o dieta care sa ia in considerare aceasta problema si asa mai departe. De aceea cea mai buna dieta este cea personalizata.

Sunt insa cateva principii care ar trebui sa existe in orice dieta de slabire sanatoasa.

5 Strategii eficiente pentru o dieta reusita

Micul dejun

Micul dejun este o masa foarte importanta cu multiple beneficii asupra sanatatii si siluetei. Micul dejun trebuie sa contina alimente neacide si usor de digerat, in cantitate mica – cel mult o farfurie medie – micul dejun avand rolul de “tampon” pentru mucoasa gastrica si a restului tubului digestiv dupa perioada de somn si evident de lipsa de alimentatie pentru ore bune.

Micul dejun nu trebuie considerat neaparat ca fiind masa de dimineata, pana in ora 10. Este de fapt prima masa din zi la 15-30 de minute dupa trezire, asadar daca o persoana se trezeste la ora 13:00, prima sa masa trebuie sa aiba aceleasi caracteristici ca un mic dejun.

Cum spuneam, la micul dejun se consuma alimente neacide, dupa cum poate sau cum ii este permis fiecarei persoane:

- Un bol mic de cereale integrale cu lapte sau cu iaurt;

- Un ou fiert sau “ochi” in apa clocotita;

- Una sau doua banane;

- Un porumb fiert;

- O salata de legume neacide, adica fara rosie, fara varza sau alte legume din familia cruciferelor, fara ceapa, praz.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri