Kudika
23 Septembrie 2011
3.37 (Ratingul specialistilor)

Pro

Respecta alimentatia sanatoasa
Creste media de viata
Previne cele mai frecvente patologii
Este uros de urmat
Modifica stilul de viata

Contra

Necesita rabdare
Boli cardiovasculare
Detoxifiere
Diabet
Sanatoasa
Slabire pe termen lung
Slabire termen scurt
Usor de urmat

Voteaza si tu aceasta dieta

3.25 din 12 voturi

Despre dieta Okinawa se scrie si se vorbeste mult, dar dieta Okinawa este mai mult un stil de viata decat o dieta propriu-zisa. Aceasta dieta te va ajuta sa pierzi din greutate intr-un mod sanatos si sa iti schimbi modul prin care te hranesti.

Ei au denumit acest obicei “Hara Hachi Bu”. Explicatia este aceea ca la creier, semnalul ca ne-am saturat ajunge cu 10-20 minute mai tarziu si astfel, cand consideri ca te simti doar 80% plina, esti de fapt 100% saturata. "Hara Hachi Bu" ii ajuta pe oamenii Okinawa sa manance mult mai putine calorii decat majoritatea oamenilor. Iata un mod foarte usor prin care putem sa tinem la distanta kilogramele nedorite fara sa ne chinuim prea tare. Daca reusim sa ne activam mai mult viata, ne vom mari sansele de reusita incercand sa ne pastram silueta sau sa slabim.

Regula 2 - Mananca sanatos

Oamenii din Okinawa mananca foarte multe vegetale si cereale integrale, peste, tofu. Mananca foarte putin zahar si foarte putina carne sau oua.

Dieta Okinawa sau indemnul de a savura mesele:

· Adauga un pic mai multe condimente in mancare. Acestea te vor ajuta sa mananci mai putin.

Cum impaci munca la birou cu un stil de viata sanatos. 5 sfaturi utile

· Nu infuleca! Mancarea ar trebui sa fie un ritual, ceva pentru care sa fim recunoscatoari.

· Mananca incet si mesteca foarte bine mancarea. Numai in acest fel vei reusi sa recunosti semnalul organismului, care iti spune ca te-ai saturat. Numai asa reusim sa evitam sa ne imbuibam pana la suprasaturatie.

· Nu ceda in fata tentatiei de a manca in fata televizorului sau a computerului, sau in timp ce citesti o revista sau un ziar. Aceste obiceiuri ne indeparteaza foarte mult de relatia cu mancarea. Nu mai putem sa ii simtim gustul, savoarea, in plus concentrandu-ne in acelasi timp pe altceva, rontaim in nestire, ceea ce nu e deloc sanatos pentru organismul nostru. Ori de cate ori mananci, fii foarte constienta de mancare, de gustul ei si de efectul benefic pe care il va avea asupra organismului tau.


Citeste articolul integral pe Garbo.ro

Iti recomandam si alte articole pe Garbo.ro
4 Semne menstruale care trebuie sa te alarmeze
Horoscopul NATURIST: Remediul benefic pentru zodia ta!
Cele 7 super alimente din Biblie

Foto front si main: Shutterstock

Aboneaza-te la Newsletter-ul Healthy pentru a primi si alte informatii despre sanatate si diete.

Cea mai simpla dieta. Desi a fost inventata in 1930, chiar si acum are rezultate uimitoare

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: