Kudika
28 Martie 2014

Suntem tentati sa mancam mai mult decat consumam, asadar nu este de mirare ca obezitatea a devenit o problema pe tot mapamondul!

Pana si o masa cu doua feluri de mancare ne poate furniza mai multe calorii decat ardem intr-o zi! Iar cum poftele si senzatia de foame reprezinta cei mai mari dusmani ai siluetei, ce ar fi daca ne vom gandi mai bine la ceea ce urmeaza sa mancam si am alege alimente sarace in calorii, dar care taie pofta de mancare?

lista alimente care taie pofta de mancare

Tocmai de aceea iti propunem sa citesti lista de mai jos, lista pe care o poti purta cu tine si o poti consulta ori de cate ori iti este foame si ai tendinta sa mananci prea mult ori prea caloric.

De pus in PERETE: Lista alimentelor care iti taie POFTA DE MANCARE

Alimente care iti taie pofta de mancare: Morcovii cruzi

Daca te aflii la birou sau in orice alta circumstanta care iti permite, poti alege sa consumi intre mese morcovi cruzi. Bine ar fi sa ii consumi cu tot cu “coaja” (aceasta contine nutrienti cu proprietati benefice asupra sanatatii), dupa ce i-ai spalat foarte bine.

Alimente care iti taie pofta de mancare: Oul

Oul este foarte consistent, complet din punct de vedere proteic si totodata sarac in calorii. Un ou are doar 80 de calorii daca este preparat prin fierbere. Oul poate fi consumat singur sau alaturi de legume proaspete. Nu combinati oul cu ulei, branzeturi, lactate, fainoase, carne sau fructe. Un ou si cateva legume crude neacide (ardei, salata, morcov) poate reprezenta un mic dejun ideal.

Nu prajiti oul, in aceasta situatie va contine mult mai multe calorii, iar uleiul prajit este toxic.

Alimente care iti taie pofta de mancare: Frutele oleaginoase (seminte, nuci, arahide, caju)

Atunci cand ai pofta de o gustare sau ai vrea sa nu ai o masa bogata, poti alege fructele oleaginoase: nuci, alune, arahide, caju, seminte de orice fel. Important este ca fructele oleaginoase sa nu fie coapte, caci uleiurile naturale pe care le contin devin toxice daca sunt incalzite.

Fructele oleaginoase sunt bogate in acizi grasi nesaturati, omega 3, omega 6, vitamine din complexul B si o serie de substante active. Fructele oleaginoase sunt indicate in diete, acestea ccelereaza mobilizarea grasimilor si favorizeaza pierderea in greutate.

Foto: lista alimente care taie foamea @ Shutterstock.com

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: