Kudika
22 Iulie 2014
2.79 (Ratingul specialistilor)

Pro

Este relativ usor de urmat
Promite o slabire satisfacatoare si sanatoasa
Este vitaminizanta, ideala pentru vara

Contra

Este contraindicata persoanelor care sufera de gastrita
Boli cardiovasculare
Detoxifiere
Diabet
Sanatoasa
Slabire pe termen lung
Slabire termen scurt
Usor de urmat

Voteaza si tu aceasta dieta

4.33 din 12 voturi

Rosiile se gasesc cu usurinta in orice sezon. Delicioase si usor de combinat cu alte alimente, rosiile sunt recomadate intr-o dieta sanatoasa, dar si pentru mentinerea siluetei.

Rosiile - continut nutritional

Rosiile au un continut bogat in vitamine (vitaminaA, complexul de vitamina B, vitamina C, E, K), dar si in minerale si oligoelemente: potasiu, fosfor, calciu, magneziu, seleniu etc. Rosiile contin si alte substante active ca licopenul – un puternic antioxidant care confera si culoarea rosie a acestor legume, dar si acid folic care combate anemia. In curele de slabire, rosiile sunt considerate alimente cu calorii negative si accelereaza procesele de ardere a grasimilor.

dieta cu rosii

Dieta cu rosii – slabesti 4 kg/saptamana

Regulile principale ale dietei cu rosii:

  • in fiecare zi a dietei este indicat sa beti doar apa;
  • dimineata, la micul dejun, consumati doar rosii cu branza de vaca;
  • la pranz, alaturi de alte alimente, trebuie sa consumati o salata din doua rosii cu o legatura de patrunjel (si ceapa, dupa preferinte);
  • nu se mai mananca dupa ora 17;
  • seara se bea un smoothie din 2 rosii si o legatura de patrunjel. Se poate consuma si ca supa.
  • nu veti consuma pe parcursul dietei: ulei, preparate prajite, foietaje si orice aliment care contine unt sau margarina (grasimi), paine/mamaliga, dulciuri.

Aceasta dieta dureaza 3 saptamani si promite o slabire rapida, fara avitaminizare.

Foto: dieta cu rosii - shutterstock.com

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: