7 Uleiuri SANATOASE pe care sa le introduci in DIETA

7 Uleiuri SANATOASE pe care sa le introduci in DIETA

Obisnuiesti sa consumi doar ulei de masline sau de floarea-soarelui? Iti recomandam sa descoperi si alte uleiuri cu proprietati vindecatoare, uleiuri extravirgine pe care le poti introduce in alimentatia ta. Este indicat sa alternezi uleiurile, astfel incat fiecare sticla pe care o cumperi sa difere de cea precedenta. In acest fel vei acoperi toate nevoile de acizi grasi si vitamine liposolubile ale organismului pe parcursul intregului an.

Ulei nuca de cocos: beneficii

Ulei nuca de cocos: beneficii

Produsul este disponibil pe site-ul Bioportal.ro

VALORI NUTRITIONALE: pe doza consum (3g) Valoare energetica: 120kcal/502Kj; Total grasimi: 14g; Grasimi saturate: 13g; Grasimi mononesaturate: 1g; Colesterol: 0g; Carbohidrati: 0g; Zaharuri: 0g; Sodiu: 0g.
A se consuma de preferinta pana la sfarsitul perioadei de valabilitate inscrisa pe ambalaj. A se pastra in loc racoros si uscat.
Mod de utilizare: Poate fi folosit pentru gatit, copt, prajit sau in scopuri cosmetice, masaj de exemplu.

Vizionare placuta


Kudika
1 Octombrie 2015
Echipa Kudika

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.


Setari Cookie-uri