Odata cu vara, caldura si cu dorinta neinfranata de a revedea marea in toata splendoarea valurilor sale, vine si teama de a-ti dezvalui corpul de fata cu sotul, iubitul, amicii si prietenele. Tot efortul sustinut pentru a mentine aparentele intreaga iarna cu ajutorul pantalonilor negrii si a bluzelor largi va fi naruit in numai o clipa. Vrem sa recunoastem, sau nu, acest motiv ne imputineaza bucuria concediului. Iar daca totusi ai un psihic atat de puternic incat poti sa nu tii cont de parerea celorlalti, poti lua seama de aceste sfaturi pentru tine si pentru nimeni altcineva!

Par deshidratat, aspru si lipsit de stralucire? Am gasit solutia!

Pasul 1: Razboi impotriva burticii

Unul dintre cele mai enervante probleme provocate de costumele de baie din doua piese este ca lasa la iveala burtica. Ai doua variante: fie sa optezi pentru un costum dintr-o singura piesa, sau sa scapi definitiv de burtica! In cazul in care preferi varianta a doua, va fi nevoie sa mananci cat mai multe fibre si iaurturi cu fibre care iti vor stimula digestia, vor “goli” tubul digestiv si vor micsora vizibil circumferinta abdominala. In plus, va fi necesar, sa faci cateva abdomene seara inainte de culcare, iar pe zi ce trece sa incerci sa cresti progresiv numarul acestora.

Pasul 2: Apa si iar apa

Bea minim doi litri de apa in fiecare zi, mai ales acum cand iti va fi mult mai usor, fiindca vara caldura ne indeamna sa bem tot mai multa apa. Renunta la bauturile acidulate (inclusiv apa minerala si/sau carbogazoasa) care te vor balona. Interzise sunt si bauturile alcoolice care vor favoriza aparitia celulitei si deshidratarea.

Pasul 3: Numara caloriile

Nu sunt adepta dietelor stricte si nici a cantaririi fiecarui gram pe care il manancam. Numararea caloriilor nu este eficienta de multe ori fiindca ne imaginam ca avem voie sa mancam orice in limita acestora. Partial este adevarat, insa de multe ori sfarsim prin a manca o ciocolata si nimic altceva. Rezultatul? Slabim urat si asimetric, ne tulburam metabolismul, ne infometam si ne umplem de vergeturi. Din acest motiv, numaratul caloriilor trebuie sa se asocieze cu un calcul calitativ. Asta inseamna ca pe langa calculul pe care il faci in limita a 1500 kcal/zi trebuie sa ai grija in ce combinatii mananci alimentele. Principiul este clasic: nu trebuie sa combini glucide si lipide la aceeasi masa. De exemplu, nu trebuie sa combini pastele cu carnea, cartofii cu branza, fructele cu iaurtul samd.

Dieta cu PORTOCALE: cea mai apreciata dieta de sezon
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: