Vara, caldura sufocanta, simtim nevoia sa ne racorim. De foarte multe ori apelam la sucurile din comert. De ce? Din comoditate si lipsa de timp.

Bauturile racoritoare Dellos, energie cu Aloe Vera pentru o vara memorabila

Sanatatea si in general starea de bine a noastra nu ar trebui neglijata si nici inrautatita de unele chimicale pe care deseori le consumam. Ce ne-a facut sa uitam de alternativele naturale?
Legumele si fructele ne hranesc intreg organismul cu elementele lor unice.

Fiind anotimpul verii iti prezint cateva alternative pentru a te racori natural si a avea grija de tine si familia ta.

Sfaturi

Evita consumul de grasimi pe timpul verii. Lipidele asigura producerea de caldura si durata digestiei va fi mult mai mare prin consumul acestor produse. In timpul mesei mesteca de mai multe ori pentru ca digestia sa aiba loc mult mai usor.

Mananca de mai multe ori in timpul zilei, dar cate putin. Nu doua mese pe zi care sa acopere alte 5 mese scurte. Evita consumul de aceleasi alimente. Ai nevoie de vitamine pentru ca oragnismul tau sa castige lupta cu aceasta caldura.

Bea cat mai multe lichide, de preferat 2-3 litri de apa zilnic. Nu pleca din casa fara sa ai la tine o sticla cu apa.

Fii atenta cand faci cumparaturi. Din cauza caldurii alimentele se altereaza rapid. Verifica termneul de garantie, uita-te unde a fost pastrat si gandeste-te de doua ori inainte de a cumpara prajituri sau preparate care sunt mai predispuse alterarii.

Alege alimentele care se digera mult mai usor, cum ar fi legumele si fructele. Acestea previn si posbila deshidratare. Consuma mai multe produse crude dar nu le neglija pe cele preparate pentru a evita eventualele probleme digestive.

Cand te trezesti dimineata bea pe stomacul gol suc natural de lamai si protocale.

Tine o cura de vitamina A si de caise. Acestea iti protejeaza mucoasa intestinala si vitamina A te fereste de efectele expunerii indelungate la soare.

O alta cura recomandata este cea pe baza de drojdie de bere. Este o sursa de zinc, mangeziu, fosfor, fier si stimuleaza functiile neuromusculare.

Ai nevoie de multe vitamine. Ca exemplu poate fi data vitamina C. De unde putem lua acesta vitamina? Alimente ale verii care au vitamina C sunt: coacazele, pepenele galben, lamaia, patrunjelul.

Top 3 alimente energizante pentru vara
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: