Setari Cookie-uri

Dieta: 4 legi

1.47 (Ratingul specialistilor)

Pro

Este usoara
Nu este restrictiva

Contra

Nu poate fi urmata de unii bolnavi
Boli cardiovasculare
Diabet
Sanatoasa
Slabire pe termen lung
Slabire termen scurt
Usor de urmat

Voteaza si tu aceasta dieta

5 din 1 vot

Crezi ca stii totul despre curele de slabire. Iata ca noi venim cu 4 informatii noi

Consumata in cantitati moderate poate avea efecte benefice: este un stimulant al SNC (sistemul nervos central) si al diurezei (excretia de urina), are proprietati bronhodilatatoare, poate fi folosita ca tratament impotriva migrenelor, iar pe termen scurt amelioreaza oboseala sau ameteala. Studii recente sugereaza ca ajuta si la diminuarea durerilor musculare dupa un efort fizic important.

In cantitati excesive insa, cofeina produce tahicardie (cresterea pulsului), palpitatii, diureza excesiva, greata si varsaturi, anxietate, depresie si insomnie. Este recomandata evitarea cofeinei de catre copii, femei gravide si persoane care sufera de afectiuni cardiace sau ulcer gastric.

Grapefruit


Citricele sunt fructe foarte bogate in vitamina C, fibre si alte principii nutritive. Grapefruit-ul are si el un continut ridicat de vitamina C, potasiu si cativa carotenoizi printre care si beta-caroten. Miezul alb al fructului contine pectina si bioflavonoizi care fac din grapefruit si un excelent aliment antioxidant. E sarac in calorii: un grapefruit mare contine in jur de 45 de calorii, iar o cana cu suc din acelasi fruct 75 de calorii.

Deoarece e bogat in fibre (jumatate de grapefruit contine 6 grame de fibre), cercetatorii americani speculeaza ca fructul consumat inainte de masa reduce senzatia de foame.

Sursa: kudika.ro
Citește și:

Kudika
8 August 2007
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.