Kudika
21 Ianuarie 2010

Cand vorbim despre alimentatia sanatoasa, ne referim atat la acele alimente care aduc beneficii sanatatii, cat si la numarul de calorii, de mese precum si combinarea cea mai buna a alimentelor astfel incat principiile alimentare active sa fie absorbite de organism. Va propunem o lista de 10 alimente care aduc numai beneficii organismului indiferent de combinarea acestora si care totodata au un numar redus de calorii.

Cerealele integrale
Cerealele sunt bogate in vitamine din complexul B, in fibre, magneziu si mangan. Totodata cerealele sunt bogate in carbohidrati cu absorbtie lenta, asigurand in felul acesta o sursa de energie pe parcursul a mai multor ore. Acesta este si motivul pentru care se recomanda sa consumati cereale la orele diminetii. Pentru ca fibrele sa isi exercite efectul intestinal, acestea trebuie sa fie bine hidratate, de aceea cerealele trebuie consumate cu o mare cantitate de lichide, indicate fiind lactatele. Fibrele pe care le contin lupta impotriva cancerelor de colon si a altor afectiuni din sfera digestiva, vitaminele din complexul B lupta impotriva anemiei si a altor disfunctii metabolice, iar mineralele asigura buna desfasurare a unor functii vitale.

Horoscopul SANATATII: descopera ce iti rezerva astrele in aceasta saptamana
Horoscopul SANATATII: afla ce iti rezerva ASTRELE in aceasta saptamana

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: