Dieta anti-oboseala

1.87 (Ratingul specialistilor)

Pro

Vitaminizanta
Energizanta
Efecte antioxidante
Regenerative
Combate constipatia
Stimuleaza digestia
Regleaza metabolismul

Contra

Efectele asupra slabirii nu sunt rapide
Boli cardiovasculare
Detoxifiere
Diabet
Sanatoasa
Slabire pe termen lung
Slabire termen scurt
Usor de urmat

Voteaza si tu aceasta dieta

4.5 din 2 voturi

Oboseala reprezinta o stare de epuizare fizica si/sau psihica ce rezulta in urma multor cauze: boala, suprasolicitare fizica si/sau intelectuala, stres, insomnie, alimentatie neadecvata, carenta unor vitamine si minerale etc. Starea de oboaseala atrage dupa sine si scaderea imunitatii, a atentiei, a fortei de lucru, a randamentului, a libidoului, afectand la modul general calitatea vietii.

Oboseala reprezinta o stare de epuizare fizica si/sau psihica ce rezulta in urma multor cauze: boala, suprasolicitare fizica si/sau intelectuala, stres, insomnie, alimentatie neadecvata, carenta unor vitamine si minerale etc. Starea de oboaseala atrage dupa sine si scaderea imunitatii, a atentiei, a fortei de lucru, a randamentului, a libidoului, afectand la modul general calitatea vietii.

Alimentatia este deosebit de importanta in ceea ce priveste inlaturarea oboselii. Consumul alimentelor energizante, tonice cerebrale si care se obsorb lent la nivelul intestinelor, asigurand aportul de nutrienti pentru mai mult timp, reduce substantial starea de oboseala.

Alimentatia care te scapa de oboseala

Cerealele

Consumul cerealelor este indicat dimineata, indiferent de tipul acestora si modul lor de prezentare. Trebuie stiut ca datorita continutului bogat in fibre cerealele au nevoie sa fie consumate cu o cantitate mare de lichide. Tocmai din acest motiv se recomanda consumul cerealelor cu lapte sau iaurt. Ele trebuie mancate dimineata pentru ca au absorbtie lenta si contin o cantitate mare de glucide care sa asigure sursa de energie a organismului pentru buna functionare in orele matinale si ale pranzului. Cerealele sunt bogate in fibre, in minerale si vitamine din complexul B, fiind o venerabila sursa de energie, luptand impotriva cancerului la nivel intestinal dar si impotriva anemiei, a disfunctiilor nervoase (prin vitaminele complexului B).

Retail jobs

Alimente cu continut bogat in vitamine si minerale

Acestea sunt reprezentate in special de fructe si legume. Puteti consuma la masa salate de fructe sau legume, supe de legume etc. Acestea contin multe vitamine si minerale indispensabile bunei functionari a organismului, fiind utile in regenerarea tesuturilor, a surselor energetice, in eliminarea stresului si in cresterea imunitatii.

Proteine

Proteinele intra in structura tutror celulelor, gasindu-se la nivelul nucleului, materialului genetic, produsilor de secretie, intra in alcatuirea anticorpilor, hormonilor etc. Asadar, pentru regenerarea tesuturilor si restabilirea homeostaziei, sanatatii, aminoacizii (molecule care asociate formeaza proteine) si proteinele sunt surse esentiale.
Proteinele se gasesc in oua (contin cele mai bune proteine, de clasa I), in carne (de preferabil consumati de pui, peste si mai rar vita), dar si in alte alimente in cantitati mai mici (lactate, unele fructe).

Vizionare placuta


Kudika
19 Februarie 2009
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.


Setari Cookie-uri