Cum sa ai glezne si gambe seducatoare

Cum sa ai glezne si gambe seducatoare
Kudika
1 Iunie 2009

Unele dintre cele mai admirate parti ale corpului unei femei sunt picioarele. Pentru ca vorbim de aspectul acestora, nu este importanta doar grosimea lor, in sensul ca silueta nu este suficienta pentru a avea picioare frumoase, ci si forma acestora care, de cele mai multe ori, este data de contururile create de grupele musculare (exceptiile constau in deformarile sau anomaliile de schelet, cand picioarele pot fi strambe).

Unele dintre cele mai admirate parti ale corpului unei femei sunt picioarele. Pentru ca vorbim de aspectul acestora, nu este importanta doar “grosimea” lor, in sensul ca silueta nu este suficienta pentru a avea picioare frumoase, ci si forma acestora care, de cele mai multe ori, este data de contururile create de grupele musculare (exceptiile constau in deformarile sau anomaliile de schelet, cand picioarele pot fi strambe).

Asadar, pentru a obtine o forma frumoasa a picioarelor avem nevoie de exercitii fizice, chiar daca acestea nu sunt pe placul tuturor femeilor. Vestea buna este ca odata obtinuta forma acestora ea trebuie doar intretinuta.

Exercitii pentru glezne si gambe frumoase

1. Primul exercitiu consta in incalzirea grupelor musculare de la nivelul picioarelor. Astfel este recomandat mersul rapid sau alergarea timp de minim 5 minute. Daca doriti un program de exercitii acasa, puteti alerga pe loc timp de 5-10 minute pentru o incalzire musculara adecvata. Este important sa nu sariti peste aceasta incalzire pentru ca muschii sunt vascularizati la nivel celular de capilare care nu se vor deschide si nu vor avea un aport de nutrienti si oxigen sufieciente pentru o buna dezvoltare. Astfel riscati sa faceti febra musculara (aceasta este fireasca doar la primele antrenamente), rupturi musculare, intinderi etc. Toate aceste riscuri (cu exceptia unei febre musculare moderate) nu sunt deloc benefice pentru dezvoltarea musculaturii, ele in loc sa aiba o contributie constructiva au una distructiva.

2. Exercitii pentru partea poasterioara a gambelor

Se recomanda pentru primele antrenamente sa lucrati fara greutati. Stati in picioare si va luati un punct de sprijin pentru brate, de exemplu peretele sau un colt de birou etc. Veti tine picioarele apropiate, cu varfurile si gleznele unite. Exercitiul consta in ridicarea pe varfuri, recomandate fiind exercitii progresive din 10 in 10 incepand de la 20, pana la 50, in serii de cate trei. Pauza intre serii nu trebuie sa depaseasca un minut.

De la al treilea antrenament se reconada sa incepeti exercitiile pe cate un picior, avand grija sa faceti un numar egal de ridicari pentru ambele picioare, altfel riscati sa dezvoltati una din gambe mai mult decat pe cealalta (adesea gamba dreapta este mai dezvoltata).

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.




Setari Cookie-uri