Program de gimnastica pentru slabire

Program de gimnastica pentru slabire
Kudika
24 Noiembrie 2009

Chiar daca ne place sau nu sa acceptam, in orice metoda ce urmareste eliminarea surplusului de kilograme ar trebui sa includem si sportul pentru a ne asigura ca rezultatele nu ne vor afecta sanatatea. Alaturi de un regim sanatos de hrana, sportul ne ajuta la tonifierea musculaturii, la capatarea unor forme frumoase imediat dupa eliminarea surplusului de kilograme, ne imbunatateste circulatia, ajuta la scaderea colesterolului, reda elasticitatea pielii si reduce aspectul celulitic, ridica sanii si fesele, oferindu-ne in ansamblu o imagine nu doar frumoasa, ci si mult intinerita.

Chiar daca ne place sau nu sa acceptam, in orice metoda ce urmareste eliminarea surplusului de kilograme ar trebui sa includem si sportul pentru a ne asigura ca rezultatele nu ne vor afecta sanatatea. Alaturi de un regim sanatos de hrana, sportul ne ajuta la tonifierea musculaturii, la capatarea unor forme frumoase imediat dupa eliminarea surplusului de kilograme, ne imbunatateste circulatia, ajuta la scaderea colesterolului, reda elasticitatea pielii si reduce aspectul celulitic, ridica sanii si fesele, oferindu-ne in ansamblu o imagine nu doar frumoasa, ci si mult intinerita.

gimnastica pentru slabireProgram de gimnastica pentru slabire

Atunci cand ne propunem sa urmam un program de sport pentru eliminarea depozitelor adipoase in surplus trebuie sa tinem cont de mai multi factori: de starea de sanatate din prezent, de timpul pe care il putem dedica, de locul unde dorim sa urmam acest program (la sala sau acasa), dar si de posibilitatile organismului nostru.

Mersul sau alergarea usoara

La primele antrenamente se recomanda mersul rapid si incalzirea usoara a muschilor, tendoanelor si articulatiilor. Nu este recomandat sa incepeti prin exercitii epuizante, caci nu veti obtine rezultatele dorite, insa va veti alege cu intinderi musculare si dureri. Exercitiile cardio sunt cele mai indicate si constau in mers rapid timp de jumatate de ora, apoi intre 10 si 15 minute bicicleta pentru incalzirea articulatiilor genunchiului.

Exercitii de mobilitate

Exercitiile de gimnastica pentru mobilitatea articulatiilor si tendoanelor pot fi deosebit de solicitante daca le efectuati intr-un ritm rapid. Ele sunt mai mult exercitii de incalzire. Incepeti prin miscari ale capului, ritmice, inainte si inapoi, apoi lateral cat mai aproape de umar, apoi rotiri rapide in ambele sensuri.

Apoi rotiti ambele brate ca si cum ati inota, ridicand cat mai sus bratele si ducandu-le cat mai in spate in timpul rotirilor, avand grija sa nu indoiti coatele si palmele sa le tineti intinse.

Ulterior duceti mainile indoite la piept si rotiti trunchiul astfel incat sa ajungeti cu cotul de partea opusa. Apoi faceti aplecari in fata si in spate cu mainile in sold, apoi aplecari laterale, in ritm rapid, apoi rotiti corpul aplecandu-va cat de mult puteti.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri