Top 3 sporturi pentru slabire

Top 3 sporturi pentru slabire
Kudika
2 Decembrie 2009

Atunci cand trebuie sa ne mentinem silueta inevitabil vorbim de sport. Nutritionistii afirma ca alimentatia este foarte importanta in privinta siluetei si sanatatii, insa ca la fel de important este si sportul. Dealtfel, pentru a ne mentine in limitele dorite greutatea sau pentru a accelera ôtopireaö depozitelor adipoase sportul trebuie sa ocupe un rol obligatoriu in viata noastra.

Atunci cand trebuie sa ne mentinem silueta inevitabil vorbim de sport. Nutritionistii afirma ca alimentatia este foarte importanta in privinta siluetei si sanatatii, insa ca la fel de important este si sportul. Dealtfel, pentru a ne mentine in limitele dorite greutatea sau pentru a accelera “topirea” depozitelor adipoase sportul trebuie sa ocupe un rol obligatoriu in viata noastra.

abdomenScopul pentru care oamenii practica diverse tipuri de miscare este diferit: doresc sa slabeasca, reprezinta o meserie, pentru sanatate, pentru protectia cardio-vasculara, pentru forme de invidiat, pentru mentinerea tineretii etc.

In ceea ce priveste slabire, specialistii sustin ca cele mai multe efecte apar atunci cand persoanele in cauza practica anumite tipuri de miscare.

1. Aerobicul

Este ideal pentru cei care doresc sa elimine surplusul de kilograme. Aerobicul tonifica foarte mult musculatura, insa nu o dezvolta excesiv, ca in cazul exercitiilor de forta, fiind astfel preferat de catre femei. Pentru ca diversele tipuri de miscari si exercitii fizice se desfasoara pe un ritm rapid (adesea dat de muzica) aerobicul duce la un consum foarte mare de calorii si energie pe sedinta. Deasemenea puteti combina unele exercitii de aerobic cu fitnessul si exercitiile cu gantere. Spre exemplu anumite exercitii cu bratele le combinati cu cele de forta luad in maini gantere de cateva kilograme (1-3 kg). Exista mai multe tipuri de aerobic, grupate in functie de exercitiile pe care le cuprind, grupele de muschi pe care doriti sa le exersati, problemele de greutate, distributia grasimii si rezistenta la efort a organismului vostru. Practicat cu regularitate, va ajuta sa aveti forme de invidiat si sa va mentineti sanatatea.

2. Tae-bo – peste 800cal/ora

Tae-bo reprezinta un gen de miscare ce imbina multe stiluri, precum: dans, box, karate, aerobic, fitness si antrenamente cu greutati. Pentru ca intotdeauna sunt implicate mai multe grupari musculare simultat, ci nu sunt exercitii focalizate, dezvoltarea si modelarea corpului vor fi intotdeauna armonioase, astfel spre exemplu nu se va dezvolta prea mult coapsa in raport cu gamba, sau umerii in raport cu abdomenul. Mai mult, desfasurandu-se pe ritmuri rapide, tonice, tae-bo devine o placere si totodata un pericol pentru... calorii. Tae-bo este benefic pentru circulatia sanguina, lucreaza intreaga musculatura a corpului, stimuleaza producerea de endorfine (hormonul fericirii), creste oxigenarea si este indicat fumatorilor (poate fi folosit in terapia de renuntare la tabac), stimuleaza regenerarea tesuturilor, creste tonusul sistemului imunitar, mentine tineretea si este eliberator de stres. Multi oameni afirma ca dupa antrenament se simt plini de energie si pofta de viata!

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri