5 exercitii pentru brate frumoase

5 exercitii pentru brate frumoase
Kudika
8 Martie 2010

Frumusetea bratelor ocupa un rol important in imaginea noastra. Desi ocupand un loc discret in imaginea unei persoane atunci cand o privim, totusi supletea si liniile bratelor pot fi primul aspect ce denota feminitate sau masculinitate, delicatete sau ingrijire personala. Va recomandam 5 exercitii simple dar eficiente pentru frumusetea bratelor.

Frumusetea bratelor ocupa un rol important in imaginea noastra. Desi ocupand un loc discret in imaginea unei persoane atunci cand o privim, totusi supletea si liniile bratelor pot fi primul aspect ce denota feminitate sau masculinitate, delicatete sau ingrijire personala. Va recomandam 5 exercitii simple dar eficiente pentru frumusetea bratelor.

Citeste si:
Rochii sport casual de la 70 lei!

1. Mobilitatea
Mobilitatea bratelor este in stransa legatura cu cea a umerilor. Exercitiile pentru mobilitatea bratelor constau in:
- In pozitie verticala intindeti alternativ un brat in sus pe langa ureche si incercati sa-l coborati cat mai mult pe spate in timp ce celalalt brate este coborat pe langa corp si incercati sa-l duceti cat mai in spate, ca si cand ati vea sa atingeti ambele brate (cu mentiunea ca nu aveti voie sa indoiti bratele de la cot si palmele trebuie orientate catre corp).
- In pozitie verticala intindeti bratele la nivelul umerilor, le incrucisati infata apoi le trimiteti in spate cat de mult puteti, dar mentinandu-le la nivelul umerilot, fata a le cobora. Bratele trebuie deasemenea sa ramana intinse.
- Rotatiti ambele brate cat mai amplu, incercand sa descrieti un plan (un cerc) ci nu un con cu ele. Rotirile se fac rapid.

2. Flotari
Flotarile sunt foarte utile pentru tonifierea partii posterioare a bratelor, dar si pentru tonifierea sanilor. Pentru femei se recomanda ca flotarile sa fie facute stand cu picioarele pe podea si bratele pe o bancuta sau un suport mai sus pozitionat, fiind mult mai usor de efectuat astfel. Sunt foarte utile pentru a preveni lasarea pielii in partea posterioara a bratelor. Nu trebuie sa faceti mai mult de 20 de flotari, insa trebuie facute zilnic (au rol de tonifiere in acest caz ci nu de crestere musculara). Pentru barbati insa sunt recomandate flotarile la sol, cu palmele sub umeri si indreptate cu varful degetelor spre axul corpului. Pentru barbati sunt rcomandate minim 30 de flotari. Fata de exercitiile realizate la aparat pentru tricepsii brahiali, flotarile tonifiaza mult mai multe grupe de muschi, fiind mult mai utile, neactionand focalizat.

3. Exercitii cu gantera
Pentru femei nu recomandam gantere mai grele de 2,5 kilograme pentru acest exercitiu. Pentru barbati n-avem limite impuse decat de propriile puteri ale fiecaruia. In pozitie verticala, cu picioarele usor departate si spatele drept cu privirea inainte se ia o gantera intr-o mana, iar cealalta mana se aseaza la spate, avand grija ca cotul indoit sa ramana in plan cu trunchiul ci nu sa ajunga inainte. Celalat brat se ridica langa ureche si apoi se indoaie mana spre spate. Se fac 15 ridicari pentru femei, pentru barbati minim 25. Exercitiul are rolul de a impiedica lasarea pielii in partea posterioara a bratului si subtierea articulatiei bratului la umar, creand o forma frumoasa bratelor.

4. Exercitii pentru bicepsul brahial

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri