5 exercitii pentru gimnastica intima

5 exercitii pentru gimnastica intima
Kudika
4 Mai 2010

Gimnastica intima reprezinta un subiect rar abordat pe meleagurile noastre, insa aceasta este deosebit de utila barbatilor si femeilor atat in viata sexuala, cat si in mentinerea sanatatii organelor din cavitatea pelvina. Sanatatea organelor sexuale si placerea sexuala pot fi stimulate prin anumite exercitii de gimnastica intima.

Gimnastica intima reprezinta un subiect rar abordat pe meleagurile noastre, insa aceasta este deosebit de utila barbatilor si femeilor atat in viata sexuala, cat si in mentinerea sanatatii organelor din cavitatea pelvina. Sanatatea organelor sexuale si placerea sexuala pot fi stimulate prin anumite exercitii de gimnastica intima.

gimnastica intimaCelebrele exercitii Kegel

Exercitiile Kegel pot fi efectuate atat de femei, cat si de barbati. Barbatilor le imbunatateste considerabil erectia si ii ajuta sa aiba mai mult control asupra acesteia si sa simta placeri mai mari in timpul actului sexual. Pentru femeie insa exercitiile Kegel sunt o adevarata minune. Acestea ajuta femeia sa poata strange muschii externi ai vaginului, parte din muschii perineali care inconjura rectul, vaginul si uretra, sa combata incontinenta urinara, sa se refaca dupa sarcina si epiziotomie, sa combata prolapsul uterin si modificarile de pozitie ale uterului. Exercitiile Kegel se efectueaza intr-o pozitie de relaxare, de exemplu sprijinita pe o perna cu picioarele indoite, relaxate total si usor departate, apoi se strang muschii perineali ca si cum ati dori sa va abtineti de la nevoiele fiziologice, incercand sa stati astfel 30 de secunde, va relaxati cateva secunde si reluati contractarea muschilor, exersand de 20 de ori pe zi. Desigur, puteti exersa mai mult sau mai putin, in functie de cat puteti, avansand apoi progresiv.

Forfecuta

Acest exercitiu este foarte simplu si poate fi realizat usor. Va asezati pe o suprafata tare (podea) pe o parte a corpului, sprijiniti in cot. Piciorul de deasupra il indoiti astfel incat talpa sa ajunga in spatele genunchiului piciorului de dedesubt. Piciorul de dedesubt sta intins, cu varful aratand inainte (nu rotiti varful), apoi il ridicati pe un plan vertical cat puteti de sus, apoi il coborati fara a atinge podeaua. Faceti 50 astfel de ridicari rapide si apoi schimbati piciorul.

Clestele

Va asezati pe spate cu picioarele indoite, iar coprul relaxat. Varfurile picioarelor sunt apropiate. Departati genunchii, apoi apropiati-i usor sa nu va loviti si strangeti-i foarte tare timp de 5 secunde. Relaxati din nou prin departarea picioarelor, apoi reapropiati, strangeti 5 secunde, relaxati. Faceti 20 astfel de reptari.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.




Setari Cookie-uri