Kudika
17 Ianuarie 2011

Pentru ca timpul devine unul din marii nostri dusmani, trebuie sa reusim sa facem tot ceea ce ne propunem si totodata tot ceea ce este sanatos. Seara dupa munca sau dupa scoala suntem deja destul de obositi si nu intotdeauna avem energia de a face miscare macar o ora.

Pentru ca timpul devine unul din marii nostri dusmani, trebuie sa reusim sa facem tot ceea ce ne propunem si totodata tot ceea ce este sanatos. Seara dupa munca sau dupa scoala suntem deja destul de obositi si nu intotdeauna avem energia de a face miscare macar o ora.

De aceea va propunem 5 excercitii de cinci minute pe care sa le alternati seara de seara astfel incat sa va asigurati un minim de miscare, sa va mentineti silueta si totodata sa va pastrati sanatatea sistemului locomotor si cardiovascular.

5 Exercitii de 5 minute care consuma 500 de calorii

Alergare pe loc

Va asezati in fata televizorului intr-o costumatie care sa nu va jeneze miscarile si cautati un progam care sa va mentina atentia. Dati drumul la cronometru si incepeti sa alergati pe loc. Primul minut este de incalzire, asadar se face o alergare usoare, apoi se creste ritmul. Ridicati genunchii din ce in ce mai sus, la pipt, iar ultimul minut alergati rapid cu sarituri cat mai inalte. Acest exercitiu nu va ajuta doar sa ardeti 500 de calorii, ci prezinta si alte efecte benefice:
- Mentine sanatatea sistemului cardiovascular;
- Va ajuta sa eliminati toxinele din organism prin transpiratie si prin expir;
- Va ajuta sa va tonifiati burtica si sa capatati un abdomen frumos prin ridicarea genunchilor;
- Va ajuta sa aveti o musculatura frumoasa a picioarelor si genunchi subtiri.

Exercitii cu saritura

Sunt o serie de exercitii de de aerobica ce includ si sarituri. Cu siguranta le cunoasteti si dumneavoastra. De exemplu cele in care stati cu picioarele departate si genunchii indoiti si va balansati de pe un picioar pe celalalt pe ritmul muzicii in timp ce faceti ceva cu mainile. Iata un bun exemplu in video de mai jos.



Usoare exercitii de forta

Se recomanda usoare exerctii de forta, fara oprire, timp de cinci minute. AstfeL 20 de flotari (chiar daca nu va ies ca la carte, chinuiti-va de 20 de ori, fie si pentru o coborare a trunchiului de numai cativa centimetri, insa cu conditia sa va tineti corpul drept), 30 de genuflexiuni, 50 de sarituri, 20 de pasi fata-spate cu fandare pana jos, 30 de abdomene, 30 de extensii, iar de restul timpului alergare pe loc.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: