1. De cate ori ne antrenam pe saptamana?

Trebuie sa tinem cont de timpul fiecaruia si conditiile pe care le are acesta. As recomanda mai degraba 30 de minute zilnic - fie un antrenament la sala, o alergare usoara, mers alert sau inot.

Horoscopul SANATATII: descopera ce iti rezerva astrele in aceasta saptamana
Anca Bucur

2. Ce si cand mancam inainte de antrenament

Fie ca ne antrenam dimineata, la pranz sau seara, avem nevoie de combustibil pentru sustinerea efortului si obtinerea rezultatelor dorite. Astfel cu doua ore inainte de antrenament facem plinul cu energie: carbohidrati - fulgi de ovaz, orez integral, fructe - o banana, un mar sau o portocala). Toate aceastea in functie de ora antrenamentului.

3. Ce mancam dupa antrenament

Proteina, pentru refacerea tesutului muscular (carne slaba, lactate slabe, albusuri de ou, la care adaugam vitamine si fibre cu ajutorul unei salate fresh)

4. Hidratarea

Ne hidratam cu apa, pe tot parcusul zilei, nu doar in timpul efortului mai intens.

Foto: fitness si sanatate @ Shutterstock.com

Horoscopul SANATATII: descopera ce iti rezerva astrele in aceasta saptamana
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: