Yoga prezinta o multime de posturi care ne ajuta sa ne mentinem silueta si sanatatea. Dintre acestea, le-am ales pe primele 5 cele mai eficiente in arderea grasimilor din zona abdominala.

Posturi Yoga pentru abdomen subtire: Cobra (Bhujang asana)

Cobra reprezinta o postura Yoga excelenta pentru intarirea muschilor abdominali, sporirea elasticitatii pielii la nivelul abdomenului si arderea grasimilor din aceasta zona. In plus, aceasta pozitie sporeste mobilitatea coloanei vertebrale si ajuta la imbunatatirea tranzitului abdominal.

Păr hidratat, sănătos și ușor de pieptănat? Se poate!

Saltea pentru exercitii poti achizitiona din magazinele Zuga.ro

Pasi pentru realizarea Bhujang asana:

  • Va intindeti pe burta, cu picioarele apropiate si intinse;
  • Puneti palmele in podea, imediat sub umeri;
  • Se intinde glzna astfel incat podeaua sa fie atinsa de toate degetele;
  • Apoi pe inspirare se ridica pieptul cat mai sus, se arcuieste maxim coloana si se lasa capul pe spate.
  • Exprirati incet coborand trunchiul in pozitia initiala.
  • Se repeta exercitiul de 5 ori.

Acest exercitiu nu este indicat daca aveti afectiuni ale coloanei care nu permit arcuirea.

Pentru a putea urmari acest video te rugam sa accepti plasarea de cookie-uri de marketing. Accepta toate cookie-urile.

Pozitii Yoga pentru abdomen subtire: Dhanurasana

„Arcul” sau „cosul” cum mai este numita aceasta pozitie reprezinta un exercitiu excelent pentru tonifierea zonei mijlocii a muschilor abdominali. Prin efectuarea completa a acestui exercitiu, adica prin balansarea inainte si inapoi a corpului, se realizeaza un masaj complet al abdomenului. Arcuirea tonifica de asemenea coloana vertebrala si creste atat mobilitatea acesteia, cat si a bazinului.

Cum se efectueaza Dhanurasana:

  • Va culcati pe burta, cu picioarele apropiate si intinse, iar bratele sunt pe langa corp;
  • Arcuiti coloana, indoiti genunchii si incordati grupe de muschi astfel incat sa va prindeti gleznele cu palmele;
  • Inhalati, ridicati privirea spre tavan si incercati sa ridicati genunchii din podea;
  • Respirati lent si mentineti aceasta pozitie pentru minim 30 secunde;
  • Se repeta exercitiul de 5 ori cu pauza de 15 secunde intre runde.

Pentru a putea urmari acest video te rugam sa accepti plasarea de cookie-uri de marketing. Accepta toate cookie-urile.

Pozitii Yoga pentru a slabi in talie: Naukasana

Un exercitiu numit si barca, ideal pentru a tonifia musculatura abdominala si cea anterioara a copaselor si pentru a arde grasimile. Exercitiul tine in tensiune si bratele, dar si gatul, ameliorand in timp durerile de ceafa sau contracturile la acest nivel.

Pentru a putea urmari acest video te rugam sa accepti plasarea de cookie-uri de marketing. Accepta toate cookie-urile.

Cum se efectueaza Naukasana:

  • Va intindeti pe spate cu picioarele apropiate si brate pe langa corp, cu palma in jos;
  • Inspirati si ridicati lent picioarele, mentinand genunghii si gleznele apropiate si intinzand varfurile. Ridicati cat mai sus picioarele, apoi expirati;
  • Inspirati si ridicati lent trunchiul, ducand palmele catre degetele picioarelor. Respirati normal;
  • Mentineti aceasta pozitie pentru 15 secunde;
  • Faceti 5 repetari cu pauza de 15 secunde intre runde; Citeste continuarea in pagina 2 >>
  • 6 trucuri pentru a avea un abdomen plat
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: