Cura de INGRASARE? 5 Remedii naturiste care te pot ajuta

Cura de INGRASARE? 5 Remedii naturiste care te pot ajuta
Kudika
20 August 2014

Daca dietele de slabire sunt foarte mediatizate, nu acelasi lucru il putem afirma despre curele de ingrasare. Desi traim in secolul obezitatii, sunt totusi persoane care isi doresc sa adauge cateva kilograme la silueta lor. Dieta nu este suficienta in acest caz, de aceea se recomanda un anumit regin de exercitii fizice, dar si asocierea suplimentelor alimentare si a vitaminelor care cresc pofta de mancare si regleaza nevoile organismului.

Vreau sa ma ingras: tratamente pentru ingrasare - VITAMINA B1 (TIAMINA)

VITAMINA B1 (TIAMINA)

Tratamentul pentru ingrasare poate fi achizitionat de AICI

Citeste si: Ce vitamine contine fiecare aliment

Efecte adjuvante

Vitamina B1 stimuleaza cresterea. Ajuta digestia, in special a carbohidratilor, asigura functionarea in limite normale a sistemului nervos, a muschilor si a inimii. Ajuta in prevenirea raului de mare sau de avion. Diminueaza durerile de dinti post-operatorii. Adjuvant in tratamentul zonei zooster.

Vitamina B1 prezinta importanta indeosebi in metabolismul proteinelor si al glucidelor, apoi in functionarea normala a sistemului nervos central si, cu precadere, a celui periferic, a aparatului digestiv si a glandelor endocrine, in procesul de crestere, in absorbtia intestinala a grasimilor etc. Tiamina (cum mai este numita vitamina B1) favorizeaza depunerea glicogenului in ficat si accelereaza procesul de eliminare a urinei, fiind indispensabila in transformarea hidratilor de carbon in lipide si mijlocind astfel obtinerea de surse suplimentare de energie. De asemenea, ea mentine sanatos sistemul nervos in totalitatea lui, imbunatateste tonusul muscular, contribuie la apararea organismului impotriva infectiilor etc.

Tiamina este recomandata in tratarea a numeroase afectiuni, cum ar fi: anorexie, intarzieri in crestere, digestie lenta, tulburari de sarcina si alaptare, colite, stres, iritabilitate, anemie, greata, oboseala generala si convalescenta, ateroscleroza, tulburari de ritm cardiac, arsuri, nevrite si polinevrite ("vitamina antinevritica"), beri-beri ("vitamina antiberi-beri"), dureri diferite, hemoragii cerebrale, tromboze, boli infectioase ale sistemului nervos, insuficienta cardiaca, miocardite ("vitamina inimii"), insuficiente hepatice, hepatite si ciroze, guta, algii reumatismale, dermatoze etc.

Trebuie avut in vedere faptul ca tiamina este sinergica cu celelalte vitamine din complexul B (cum sunt si acestea intre ele) si ca, din pacate, nu este stocata in corp, trebuind deci sa fie inlocuita zilnic.

La adultii sanatosi, necesarul zilnic de vitamina B1 este de 1,7 (1-2 mg), in functie de intensitatea activitatii depuse, de natura si calitatile factorilor de nutritie ce alcatuiesc ratia alimentara, de starile fiziologice si de varsta. La femei, in perioada sarcinii, sunt necesare cea 2,5 mg tiamina pe zi.

- vitamina B1 intervine in metabolismul celulelor
-participa la producerea energiei necesare functionarii generale a organismului si la pastrarea unei temperaturi corporale adecvate
- amelioreaza digestia
- ajuta organismul sa contracareze efectele toxice ale alcoolului.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri