Top 4 Alimente care te intineresc

Top 4 Alimente care te intineresc
Kudika
19 August 2011

Mentinerea tineretii reprezinta de fapt un stil de viata, vizand starea psihica, reactia in fata situatiilor din viata, veselia, alimentatia, eliminarea stresului, o viata sociala si intima echilibrata si asa mai departe.

Mentinerea tineretii reprezinta de fapt un stil de viata, vizand starea psihica, reactia in fata situatiilor din viata, veselia, alimentatia, eliminarea stresului, o viata sociala si intima echilibrata si asa mai departe.

alimente care te intineresc

Tineretea nu reiese doar din imaginea fizica, ci si din atitudine. Totusi sanatatea este poate cea mai importanta sursa a mentinerii tineretii. Va recomandam astfel cateva dintre cele mai energizante alimente cu putere antioxidanta mare astfel incat sa va intinereasca si sa va mentina cat mai mult aspectul tanar.

1. Frcutele

Fructele prezinta o compozitie bogata in vitamine, minerale, substante anticancerigene si antioxidanti, dar totodata au foarte putine calorii, nutritionistii considerand ca majoritatea fructelor fac parte din alimentele cu calorii negative. Fructele verzi, incomplet coapte sunt foarte bogate in factori protectivi cardiaci, sunt foarte energizante si prezinta proprietati anticancerigene. Au de asemenea o cantitate foarte mare de vitamina C, cea mai importanta vitamina a frumusetii si tineretii. Vitamina C intra in structura tuturor organelor, in special in stroma conjunctiva si tot vitamina C ajuta la mentinerea retelei de colagen de sub piele, acea retea care prin degradare duce la formarea ridurilor, celulitei si la pierderea elasticitatii si fermitatii pielii.

Cele mai indicate fructe antioxidante sunt cele care detin o culoare violacee: fructele de padure, strugurii negri cu tot cu coaja, fructele mediteraneene.

2. Legumele

Legumele sunt bogate in special in minerale si substante nutritive, avand insa si vitamiene, dar sunt mai sarace in antioxidanti decat fructele. Legumele sunt si ele bogate in fibre, ca si fructele, sunt insa mai putin acide decat fructele. Sunt indicate in toate starile de convalescenta, in perioadele de suprasolicitare, in starile de oboseala cronica, legumle ajutand la refacerea depozitelor energetice ale organismului. Legumele ajuta la mentinerea tineretii si sanatatii, cu conditia de a fi consumate crude. Iarna, cand legumele nu se mai afla in sezonul lor, sunt recomandate muraturile facute in casa. Se pot pune la murat si fructe.

3. Iaurtul

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri