Kudika
22 Martie 2012

Stare permanenta de oboseala desi somnul este lung, lipsa tonusului, capacitate intelectuala redusa, stare de rau? Iata doar cateva din semnalele pe care corpul tau le da pentru a-ti da de stire ca se confrunta cu astenia de primavara.

Stare permanenta de oboseala desi somnul este lung, lipsa tonusului, capacitate intelectuala redusa, stare de rau? Iata doar cateva din semnalele pe care corpul tau le da pentru a-ti da de stire ca se confrunta cu astenia de primavara.

Astenia de primavara: 5 metode eficiente de tratamente naturiste

Stare permanenta de oboseala desi somnul este lung, lipsa tonusului, capacitate intelectuala redusa, stare de rau? Iata doar cateva din semnalele pe care corpul tau le da pentru a-ti da de stire ca se confrunta cu astenia de primavara.

Ce este astenia de primavara?

Astenia de primavara este o slabire generala a organismului, cauzata de carentele de vitamine si de minerale care apar dupa incheierea sezonului alb. Din cauza unei alimentatii bogate in carnuri, grasimi, alimente conservate si lipsa legumelor si a fructelor proaspete, organismul nostru isi consuma depozitele de vitamine si minerale stocate pe durata iernii, nu mai tine pasul cu nevoile sale si incepe sa clacheze.

Care sunt simptomele asteniei?Astenia de primavara: 5 metode eficiente de tratamente naturiste

Simptomele difera de la persoana la persoana dar, in general lipsa energiei, a tonusului, durerile de cap, starile de rau, starile de oboseala, lipsa chefului de viata, somnolenta, lipsa puterii fizice, lipsa poftei de mancare, depresia si oboseala intelectuala sunt simptome care indica astenia de primavara.

Cum combatem astenia de primavara?

Dieta bogata in legume si fructe

Primavara incep sa apara din ce in ce mai multe fructe si legume proaspete iar noi putem sa profitam de acest prilej pentru a ne detoxifia organismul, pentru a-l hidrata si hrani corespunzator dupa o iarna lunga. Se pot consuma verdeturi de toate felurile si formele (stevie, spanac, urzici, leurda, salata verde, ceapa verde, patrunjel, marar, laptuca, rosiile, castravetii etc.) in salate (recomandabil, pentru ca proaspete sunt pline de vitamine si minerale), in mancaruri sau in smoothie-uri.

Suplimente de vitamine

Astenia de primavara: 5 metode eficiente de tratamente naturiste

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: