Luteina este un fitonutrient si totodata un antioxidant ce joaca roluri esentiale in mentinerea sanatatii noastre. Desi se vorbeste mai putin despre importanta luteinei pentru organismul nostru, totusi este un nutrient foarte important despre ale carui beneficii veti gasi informatii in acest articol.

beneficiile luteinei si ce alimente o contin

Iata principalelel surse alimentare de luteina:

  • Dovleacul placintar;
  • Morcovii;
  • Varza;
  • Broccoli;
  • Avocado;
  • Kale;
  • Spanacul;
  • Macrisul
  • Salata verde;
  • Dovlecelul si in general alimentele verzi;
  • Porumbul;
  • Mazarea;
  • Gulia;
  • Napii;
  • Galbenusul de ou;
  • Zarzavatul si alte plante cu frunze verzi: patrunjel, marar, busuioc etc.
  • Caise;
  • Piersici/nectarine;
  • Pepene galben;
  • Portocale;
  • Kiwi;
  • Struguri etc.

Luteina poate fi gasita si sub forma de suplimente alimentare: Luteina 6mg 30cps ROTTA NATURA

Horoscopul SANATATII: descopera ce iti rezerva astrele in aceasta saptamana
Doza zilnica recomandata de luteina este de 6mg.

Horoscopul SANATATII: descopera ce iti rezerva astrele in aceasta saptamana

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: