Cu totii devenim anxiosi din cand in cand: fie ca e vorba de vorbitul in public, un interviu sau o vizita la dentist.

Tehnică de relaxare pentru reducerea stării de anxietate

tehnici de relaxare

www.shuttertock.com - 12068950 . Fotografie utilizata sub licenta din 2011.

Unul din sase dintre noi trecem peste ceea ce, pe termen lung poate deveni o tulburare. Acest lucru de intampla cand oamenii sunt in majoritatea timpului anxiosi si le este dificil sa se concentreze, au probleme cu somnul si devin foarte usor iritabili. La femei, probabilitatea ca ele sa sufere de o tulburare de anxietate este de doua ori mai mare decat la barbati.

Pentru restul dintre noi, anxietatea vine si pleaca ca parte a conditiei umane normale. Fie ca este vorba de un necaz constant, fie ca este ocazional, anxietatea trebuie tratata cu importanta.

Oamenilor le sunt adesea prescrise medicamente pentru anxietate, dar acestea sunt mai putin eficiente pe termen lung si au efecte secundare; in consecinta, invatarea relaxarii este de preferat.

Formele de relaxare vin intr-o varietate de arome, dar cele 5 metode care au multe in comun si dovezi care sa le sprijine sunt urmatoarele (Manzoni et al., 2005):

tehnici de relaxare

www.shuttertock.com - 69214975 . Fotografie utilizata sub licenta din 2011.

Stii sa te relaxezi? Descopera 5 tehnici usoare de relaxare

1. Relaxarea progresiva

Cel mai frecvent tip de relaxare iti poate fi deja familiar. Acesta implica fixarea, in plan mental a grupelor de muschi din corpul tau; mai intai incordarea, apoi relaxarea fiecareia dintre grupe. Cu ajutorul practicii devine mai usor sa faci asta si in momentele in care devii anxios, iar muschii se incordeaza – acesta este unul dintre primele semne fizice ale anxietatii, pe care oamenii, in genereal, il ignora.

Tehnici de relaxare rapide pentru fiecare zi
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: