Kudika
9 August 2011

Programul fix al meselor nu este intotdeauna adoptat de orice persoana. Chiar daca programul de munca include o pauza de masa la o ora fixa, totusi orice persoana tinde sa ia mici gustari intre mese.

Programul fix al meselor nu este intotdeauna adoptat de orice persoana. Chiar daca programul de munca include o pauza de masa la o ora fixa, totusi majoritatea oamenilor tind sa ia mici gustari intre mese.

gustari care slabesc

In general femeile sunt mult mai predispuse la “gustari” decat barbatii. Cafeaua de dimineata merge bine cu ceva de "rontait", cititul mailurilor de asemenea, starile de nervozitate se rezolva repede cu “ceva bun” si tot asa. Gustarile nu sunt rele pentru sanatate sau silueta daca sunt alese corect. De aceea in articolul curent ne propunem sa va oferim o serie de variante pe care sa le alegeti in locul gustarilor obisnuite de zi cu zi.

Renuntati astfel la biscuiti, sticksuri, chipsuri, ciocolata, bomboane etc.

4 Gustari delicioase care nu te ingrasa

O gustare din fructe

Alege in fiecare zi o gustare din fructe. Ai voie orice fruct doresti si de asemenea poti manca atat cat poftesti pentru ca majoritatea fructelor au calorii negative. Pentru a te convinge iti sugeram cateva articole care sa te ghideze in alegerile tale:

10 Alimente cu calorii negative

Regimul cu calorii negative

Salatele

Salatele sunt delicioase si de asemenea nu ingrasa. In plus vitaminizeaza organismul si va confera energie. Trebuie totusi sa facem cateva atentionari cu privire la salate: nu adaugati mai mult de o lingurita de ulei la o salata mare, nu adaugati foarte multa branza, iar daca alegeti ca salata sa contina carne, va recomandam pui la gratar sau peste. Evitati carnea de porc, mezelurile si oul in salate pentru ca altfel devin foarte consistente si cu foarte multe calorii. De asemenea nu puneti mai mult de o lingura de orez la o salata si nici mai mult de o lingurita de alune crude, nuca cruda, miez de floarea-soarelui sau miez de seminte de dovleac.

Uleiuri sanatoase

O data la doua-trei zile puteti alege si gustari grase. Intre acestea enumeram alunele crude, caju crud, nuci crude, miez de seminte de floarea-soarelui sau de dovleac de asemenea crud. Cu alte cuvinte aceste produse nu trebuie sa fie preparate termic: coapte sau prajite. De ce? Pentru ca au un continut ridicat in acizi grasi mono- si polinesaturati, insa ca orice grasime nu trebuie preparata termic, altfel obtinem aceleasi efecte ca in urma consumului alimentelor prajite.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: