5 Exercitii pentru placerea sexuala

5 Exercitii pentru placerea sexuala
Kudika
9 Septembrie 2011

Placerea sexuala depinde de foarte multi stimuli: de cultura in care crestem, de sanatatea organismului si nu doar a organelor intime, de dieta, de odihna, de starea psihica, de tonusul fizic etc.

Placerea sexuala depinde de foarte multi stimuli: de cultura in care crestem, de sanatatea organismului si nu doar a organelor intime, de dieta, de odihna, de starea psihica, de tonusul fizic etc.

Citeste si:
Estetica Vaginului: Frumusete si PLACERE pe muchie de bisturiu

exercitii sexale

Abdomenul prezinta in partea inferioara, la nivelul planseului pelvin, o serie de muschi cu roluri multiple numiti muschi perineali. La nivelul acestor muschi se gasesc fibre musculare care inconjura organele pelvine: rectul, uretra, vaginul la femeie. Din aceasta pricina exista exercitii care imbunatatesc placerea sexuala si sunt utile atat pentru femei, cat si pentru barbati.

Pentru femei aceste exercitii sunt utile pentru a-si putea controla organele genitale in timpul actului sexual astfel incat sa isi sporeasca placerea. De asemenea exercitiile combat incontinenta urinara si ajuta femeia sa se recupereze dupa nastere.

Pentru barbati exercitiile sunt utile pentru cresterea potentialului sexual, pentru preventia ejacularii precoce precum si pentru combaterea problemelor erectile.

5 Exercitii pentru placerea sexuala

Fandari

Fandarile intaresc musculatra planseului pelvin si totodata va ajuta sa aveti picioare frumoase.

Exercitiu: stati in picioare cu calcaiele mult departate. Spatele drept, privirea inainte si bratele intinsa in fata. Coborati apoi pe un picior cat de jos puteti, ridicati in pozitia initiala si coborati pe celalalt, dar fara a modifica pozitia dreapta a trunchiului sau pozitia bratelor. Faceti cat de multe fandari puteti.

Genuflexiuni

Stati in picioare cu varfurile si calcaiele lipite, spatele drept, privirea inainte si bratele intinse in fata. Coborati trunchiul flexand genunchii astfel incat sa nu departati genunchii sau gleznele. Coborarea se face pana la un unghi de 90 de grade intre gambe si coapse. Faceti cate genuflexiuni puteti.

Forfecari

Va intindeti pe spate cu bratele pe langa corp si picioarele ridicate spre tavan, fara a avea genunchii indoiti. Departati picioarele cate de mult puteti, lent, apoi apropiati-le lent. Faceti cate forfecari puteti.

Genuflexiuni cu picioarele departate

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri