Sanatatea asa cum trebuie sa fie

Sanatatea asa cum trebuie sa fie
Kudika
2 Noiembrie 2011

Ne dorim ca toata lumea sa ne vada exact asa cum suntem: o alternativa demna de luat in calcul in sistemul medical românesc, care raspunde nevoilor existente in acest moment pe piata.

MEDAS, unul dintre primii 5 jucatori pe piata de servicii medicale private, promoveaza respectul fata de pacienti sub un nou slogan: “Sanatatea asa cum trebuie sa fie”, oferind servicii medicale performante si in egala masura accesibile tuturor.

sistem sanitarIntreaga activitate MEDAS a fost ghidata inca de la inceputurile sale de anumite valori care exprima esenta companiei, care insa nu erau pâna acum cristalizate intr-un mesaj clar si de impact pentru toţi pacienţii nostri. In acest moment, suntem bucurosi sa putem pune si in cuvinte ceea ce noi stiam de multa vreme despre MEDAS. Ne dorim ca toata lumea sa ne vada exact asa cum suntem: o alternativa demna de luat in calcul in sistemul medical românesc, care raspunde nevoilor existente in acest moment pe piata. Da, este posibil sa ai acces la investigatii de ultima generatie si medici recunoscuti in domeniile lor de activitate, având totodata parte de transparenta si de niste preturi decente. Aceasta este promisiunea MEDAS: democratizarea accesului la servicii medicale de calitate” a declarat Dr. Simona Iolanda Ateia, director general al lantului de clinici MEDAS.

De asemenea, compania va folosi si o noua sigla, pentru o identificare clara a domeniului de activitate si a zonei de expertiza, cu câteva nuante care vin sa sublinieze calitatea actului medical, emotie, feminitate si eleganta. Noile elemente vizuale se regasesc si in materialele de comunicare catre clienti, cât si in noile uniforme ale medicilor si in amenajarea salilor de primire a pacienţilor.

MEDAS, care estimeaza o cifra de afaceri de 28 de milioane RON pentru anul in curs, reprezentând un avans de 20% al cifrei de afaceri, a planificat o investitie de peste 450 000 de euro pentru actiunea de rebranding.

Acest pas este unul firesc in evolutia pe care ne-o propunem in urmatoarea perioada, intr-o piata aflata in acest moment in plina expansiune, cu un mare potential de crestere. Strategia noastra pentru urmatoarea perioada va viza cresterea numarului de pacienti, prin intermediul unor investitii importante, prima dintre ele fiind construirea unui spital avand ca scop principal tratamentul chirurgical al afectiunior urogenitale, in valoare de 3 milioane de euro, pe care il vom deschide la inceputul anului viitor. Ne dorim in urmatorii 2 ani o crestere a cotei de piata MEDAS cu 5 puncte procentuale” a adaugat Simona Ateia.

Sursa: Comunicat de peste

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri