Respira adanc si gandeste-te bine!

Respira adanc si gandeste-te bine!
Kudika
7 Noiembrie 2011

Liga Romana de Cancer lanseaza, in luna noiembrie, o campanie de informare si educare privind implicatiile cancerului la plamani, sub mesajul „Respira adanc si gandeste-te bine!”, beneficiind de sprijinul companiilor Roche Romania si Euromedic Romania.

Liga Romana de Cancer lanseaza, in luna noiembrie, o campanie de informare si educare privind implicatiile cancerului la plamani, sub mesajul „Respira adanc si gandeste-te bine!”, beneficiind de sprijinul companiilor Roche Romania si Euromedic Romania.

cancer pulmonar
Pe parcursul campaniei, intre 4 - 30 noiembrie, vor fi realizate diverse actiuni care au ca scop atragerea atentiei publicului in ceea ce priveste cancerul pulmonar, precum si masurile de prevenire si diagnosticare a acestui tip de afectiune.

Totodata, in aceeasi perioada, cei interesati pot efectua o radiografie pulmonara gratuita in centrele Euromedic Romania din Arad, Bucuresti - Fundeni, Constanta si Petrosani, pe baza voucherelor disponibile pe site-urile www.invingemcancerul.ro, www.romaniancancerleague.org si www.euromedic.ro. Numarul total al radiografiilor pulmonare gratuite ce se vor realiza in Centrele de Diagnostic Imagistic Euromedic este de 600, cate 150 pentru fiecare centru din orasele mensionate mai sus.

„Prin aceasta campanie dorim sa oferim oamenilor cat mai multe informatii cu privire la cancerul pulmonar, astfel incat sa constientizeze importanta unui control preventiv anual, pentru ca aceasta afectiune sa poata fi depistata si tratata la timp. Campania de lupta impotriva cancerului pulmonar este o campanie de educare si responsabilizare a populatiei din Romania, prin care vrem sa tragem un semnal de alarma asupra statisticilor in ceea ce priveste numarul bolnavilor de cancer la plamani - sa fie cat mai mic.”, a precizat dna. Dr. Iustina Fusu, Vicepresedinte al Ligii Romane de Cancer.

Campania va fi vizibila prin numeroase mijloace de informare: la metrou, in Bucuresti, prin panouri outdoor in orasele Arad, Bucuresti, Constanta si Petrosani - in marile intersectii semaforizate si in zone intens populate, postere in statiile de autobuz sau alte mijloace de promovare publica locale.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: