• Factorii determinanti ai renuntarii la fumat sunt: capacitatea de a rezista tentatiilor si sentimentul de control asupra mediului din jur
  • La vederea fotografiilor, fumatorii resimt sentimente de vinovatie si incearca stari de conflict mental
  • Synergon Consulting impreuna cu Medix Co au investigat prin tehnici de neuromarketing efectele imaginilor de pe pachetele de tigari asupra fumatorilor si ex-fumatorilor

impactul mesajelor scrise pe pachetele de tigari

Studiu despre impactul imaginilor de pe pachetele de tigari asupra fumatorilor si a exfumatorilor

Studiul a fost realizat ca o initiativa de responsabilitate sociala de catre Synergon Consulting in colaborare cu Medix Co, in perioada 2010 – 2011 si reprezinta o premiera in investigarea armelor de lupta impotriva fumatului in Romania, cu ajutorul tehnicilor neurostiintifice.

HOROSCOP: Ce-ti rezerva ASTRELE in aceasta saptamana
In examinarea subiectilor s-a folosit RMN-ul functional pentru detectarea reactiei creierului la mesajele de pe pachetele de tigari. Investigarea s-a desfasurat in doua etape la centrul de imagistica Medix Co din cadrul Spitalului “Victor Babes”.

“Am realizat acest studiu pornind de la comportamentul fumatorilor, de evitare a mesajelor de pe pachetele de tigari: 30% dintre tineri acopera imaginea atunci cand iau tigari din pachet. In acelasi timp, conform unui studiu realizat de A.T. Kearney in cei trei ani de criza economica, romanii au devenit mai viciosi, cheltuind aproape jumatate din venituri pe alimente, tigari si alcool, tigarile si alcoolul inregistrand chiar o crestere de un punct procentual, de la 6,2% in 2008 la 7,2% in 2009. Deci, impactul avertismentelor (scrise si vizuale) de pe pachetele de tigari nu este cel scontat.” a precizat Stelian Marian, Managing Director Synergon Consulting.

Renuntarea la fumat duce la cresterea in greutate
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: