Setari Cookie-uri

Sansa la viata, sansa la noi amintiri!

Compania Procter & Gamble lanseaza campania Sansa la viata, sansa la noi amintiri, primul proiect de amploare dedicat sprijinirii copiilor ce sufera de malformatii cardiace. Campania are drept scop amenajarea unui nou bloc operator la Institutul de Boli Cardiovasculare si Transplant din Targu-Mures (IBCvT) si specializarea in strainatate a personalului medical, cu ajutorul fondurilor stranse pe parcursul acesteia.

Compania Procter & Gamble lanseaza campania „Sansa la viata, sansa la noi amintiri”, primul proiect de amploare dedicat sprijinirii copiilor ce sufera de malformatii cardiace. Campania are drept scop amenajarea unui nou bloc operator la Institutul de Boli Cardiovasculare si Transplant din Targu-Mures (IBCvT) si specializarea in strainatate a personalului medical, cu ajutorul fondurilor stranse pe parcursul acesteia.

Campania, care se va derula pe parcursul a trei luni, isi propune salvarea cat mai multor copiii cu probleme cardiace si educarea publicului cu privire la gravitatea acestor probleme. In Romasnia se nasc anual aproximativ 1000 de copii cu malformatii cardiace, 900 dintre acestia necesitand interventie chirurgicala in primul an de viaţă. Doar 270 de copii pot fi operaţi n medie, intr-un an, la Institutul de Boli Cardiovasculare si Transplant din Targu Mures, intrucat exista un singur bloc operator si o singura echipa specializata, copiii fiind programati cu 2-3 luni inainte. „Campania „Sansa la viata, sansa la noi amintiri” urmareste sa faciliteze operarea cat mai grabnica a acestora, prin donarea sumei necesare pentru amenajarea unui al doilea bloc operator si specializarea personalului medical pentru acesta in strainatate.

Citește și:

Pentru ca demersurile de amenajare a unui nou bloc operator sa inceapa cat mai repede, Procter & Gamble a donat deja Institutului de Boli Cardiovasculare si Transplant din Targu Mures suma de 300 000 USD. Pentru amenajarea acestui bloc operator suma totala estimata a fi colectata si donată IBCvT la finalul campaniei este de aproximativ 550 000 de USD.

„Programul „Sansa la viata, sansa la noi amintiri” urmareste salvarea vietii a cat mai multi copii. Ne dorim ca, prin dotarile efectuate la IBCvT, dupa finalizarea campaniei, numarul copiilor operati si salvati anual sa fie cel putin dublu. De asemenea, ne dorim sa realizam o mai buna informare si educare a parintilor, atat in privinta necesitatii de a descoperi eventualele malformatii la timp, inca din timpul sarcinii, cat si pentru a se prezenta la medic, inainte ca micutii sa implineasca un an.”, a declarat Olivia Ciubotariu, Specialist Relatii Externe la P&G.

Citește și:

„Avem o singura sala de operatie dedicata exclusiv interventilor chirurgicale la copii care functioneaza la standarde europene. Prin dotarea cu echipament a celei de-a doua sali de operaţie si sprijinirea formarii de noi specialisti intr-un domeniu deficitar in Romania, vom putea sa crestem numarul copiilor operati si al interventiilor efectuate la momentul optim. Cred ca programul „Sansa la viata, sansa la noi amintiri” va avea impact, atat pe plan profesional, cat si pe plan stiintific-educational, prin reducerea mortalitatii provocata de bolile cardiovasculare la copii.” a precizat doctorul Horatiu Suciu, coordonatorul echipei chirurgicale de la Targu-Mures.

Vizionare placuta


Kudika
20 Iunie 2008
Echipa Kudika

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.