Compania Procter & Gamble lanseaza campania „Sansa la viata, sansa la noi amintiri”, primul proiect de amploare dedicat sprijinirii copiilor ce sufera de malformatii cardiace. Campania are drept scop amenajarea unui nou bloc operator la Institutul de Boli Cardiovasculare si Transplant din Targu-Mures (IBCvT) si specializarea in strainatate a personalului medical, cu ajutorul fondurilor stranse pe parcursul acesteia.
La campania „Şansa la viata, sansa la noi amintiri” participa urmatoarele marci din portofoliul Procter&Gamble: Ariel, Bonux, Tide, Ace, Lenor, Fairy, Mr Proper, Pampers, Pampers Wipes, Always, Discreet, W&G, H&S si Gillette.
Responsabilitatea sociala este una dintre valorile fundamentale promovate de Procter & Gamble. In acest scop, compania se implica activ in viata comunitatilor in care isi desfasoara activitatea, atat prin intermediul investitiilor economice (Fabrica de detergenti de la Timisoara si Centrul regional de servicii de la Bucuresti), cat si prin campanii social-educationale. Programul de burse pentru studenti, programele educationale pe teme de sanatate si igiena pentru tinerele fete si pentru copii, „P&G 2000: Un calculator, o sansa in plus in viitor” si Programul de Educatie Civica „Invata sa schimbi lumea!” sunt doar cateva exemple de programe dedicate comunitatii, implementate de P&G in Romania.
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Când sufletul spune ‘ajunge’: Semne că e timpul să spui stop și să îți schimbi viața
- 4 Octombrie: Alinierea rară Venus–Nodul Sud. Poarta energetică prin care sufletele își lasă în urmă umbrele și durerea
- Horoscop săptămânal: Top 3 zodii care își pot întâlni sufletul pereche în săptămâna 14–20 iulie