5 Alimente care tin Cancerul departe

5 Alimente care tin Cancerul departe
Kudika
17 Mai 2012

Cancerul - maladia secolului - a starnit numeroase studii si a dinamizat lumea medicala. O patologie atat de controversata se pare ca are la baza modernizarea stilului de viata, devierea de la alimentatia de baza - simpla, precum si expunerea la diferite noxe, radiatii si asa mai departe.

Fructele oleaginoase sunt bogate in acizi grasi omega, grasimi mononesaturate si polinesaturate – grasimi cu roluri estentiale pentru sanatate, care protejeaza impotriva cancerelor, obezitatii, bolilor cardiovasculare, diabetului, care protejeaza creierul etc.

fructe oleahinoase combat cancerul

Sursa foto: shutterstock_11368534

Puteti consuma astfel mieji de seminte necopti, nuci necoapte, samburi, alune si arahide necoapte, avocado, mango, pepene galben etc.

Legumele crude previn cancerul

Legumele crude contin vitamine, minerale, antioxidanti, fibre (care protejeaza impotriva canceurlui de colon), substante active – toate acestea reprezinta un aport nutritiv excelent. Consumand zilnic macar o salata sunteti protejati de multiple tipuri de cancere, cresteti imunitatea organismului, combateti anemia, diabetul si bolile cardiovasculare.

Cerealele integrale previn cancerul

Pentru cei care nu prezinta intoleranta la gluten cerealelel integrale pot reprezenta o sursa buna de fibre, vitamine din complexul B si zaharuri cu absorbtie lenta.

ceralele integrale combat cancerul

Sursa foto: shutterstock_58954591

Cerealele integrale trebuie consumate intotdeauna cu un aport important de lichide pentru ca altfel proprietatile acestora nu se activeaza, fibrele continute de cereale nu se hidrataeaza suficient si nu isi pot exercita actiunea pozitiva la nivelul intestinelor.

Pentru ca cerealele integrale au un continut ridicat de glucide de buna calitate care se absorb lent in organism, dupa ingestia acestora organismul primeste energie pe parcursul a mai multor ore. Acesta este unul din motivele pentru care este indicat sa consumati cereale dimineata, la micul dejun. Mai au un plus aceste cereale integrale pentru care sunt indicate la micul dejun: sunt foarte usor de digerat si nu sunt acide, astfel ca pot fi consumate pe stomacul gol dimineata.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri