Restrictia la grasimi: grasimile din dieta ingrasa?

Raspunsul poate fi si “da” si “nu”, depinde de grasimile pe care le consumati. Este nevoie de grasimi bune, mononesaturate si polinesaurate, grasimi bogate in omega 3 si omega 6 esentiale pentru slabire, dar si mentinerea sanatatii sistemului nervos si nu numai.

Păr hidratat, sănătos și ușor de pieptănat? Se poate!

dieta de slabire

Cantitatea de grasimi consumata intr-un meniu de slabire ar trebuie sa fie de aproximativ 10% din totalul caloriilor, iar aceste grasimi sa fie cat mai putine, 0 daca se poate saturate sau hidrogenate!

Iata ce sursa de grasimi puteti consuma pentru a slabi si a va mentine silueta si sanatate:

  • Nuci crude
  • Alune crude sau arahide (se pot consuma in salate)
  • Mieji de seminte necoapte
  • Avocado
  • Peste
  • Fructe de mare
  • Ou fiert
  • Ulei de masline
  • Mango etc.

“Mananc putin si nu slabesc”

Daca va confruntati cu aceasta situatie, atunci de vina nu este cantitatea de alimente ingerate, ci in special calitatea acestora.

Foto: Shutterstock.com

Dieta cu CAPSUNE - 7 Kg in 2 SAPTAMANI
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: