Alimentul lunii: LINTEA si beneficiile ei

Fie ca dorim o sursa vegetala de proteina in post, fie ca pur si simplu ne dorim o alimentatie sanatoasa, lintea reprezinta o alegere pe care nu ar trebui sa o ocolim in meniul nostru.

Lintea rosie – beneficii

Pe langa concentratia ridicata in proteine vegetale pe care o prezinta toate tipurile de linte, cea rosie este bogata in betacaroten si favorizeaza regenerarea organismului, refacerea tesuturilor dupa traume si ajuta in mentinerea sanatatii ochilor si a pielii.

linte beneficii sanatoase

Lintea verde – beneficii

Dintre toate tipurile de linte, cea verde este cea mai bogata in acid folic si substante energizante, vitamine si minerale, fiind indicata ca boost energetic.

Lintea verde este recomandata in combaterea starilor astenice, in perioadele de convalescenta sau refacere a organismului, dar si in perioadele de suprasolicitare fizica sau intelectuala. Lintea verde, consumata des, alunga oboseala.

Lintea bruna – beneficii

Este cea mai bogata in proteine vegetale dintre toate tipurile de linte. Lintea bruna contine totodata si o cantitate mare de vitamine din complexul B (B1, B2, B5, B6, B9).

Retail jobs

Este indicat sa consumati linte bruna in perioadele de post, in curele drastice de slabire, in combaterea constipatiei si in perioadele de suprasolicitare intelectuala.

Foto: beneficiile lintei si tipuri de linte @ Shutterstock.com

Vizionare placuta


Kudika
11 Martie 2014
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.


Setari Cookie-uri