Kudika
20 Martie 2014

Daca nu iti place spanacul gatit, nu evita acest remediu al primaverii, caci frunzele proaspete de spanac sunt delicioase in salatele de primavara! Incerca sa consumi spanac proaspat in salate sau smoothie-uri, are un gust racoritor si usor acrisor.

Iti propunem sa descoperi care sunt beneficiile spanacului – “doctorul primaverii”.

Spanacul – beneficii pentru sanatate

Bogat in fier, spanacul previne anemia si ajuta in tratamentul acesteia

Spanacul, dar si alte legume cu frunze verzi, este bogat in fier, un mineral de care organismul nostru are nevoie pentru a supravietui. Carenta de fier provoaca anemia feripriva. Nutritionistii recomanda sa consumati din belsug spanac in sezon, in special paroaspat si mai rar gatit.

beneficiile spanacului pentru sanatate - reteta smoothie cu spanac

Odata preparat termic, spanacul isi pierde din proprietatile terapeutice. Este recomandat sa consumati frunzele proaspete, taiate in salatele de cruditati sau in smoothie-uri.

Iti recomandam o reteta de smoothie cu spanac.

Spanacul este bogat in vitamine, minerale, substante detoxifiante, avand un continut ridicat in saponina – substanta care faciliteaza absorbtia fierului si iodului in organism, dovedind astfel eficienta spanacului in starile de oboseala intensa si in anemie.

beneficiile spanacului pentru sanatate

Beneficiile spanacului: scade colesterolul rau

Consumul de spanac ajuta in echilibrarea metabolismului grasimilor si scade colesterolul rau din sange. Spanacul este indicat in dieta persoanelor care sufera de afectiuni cardiovasculare.

Foto: smoothie cu spanac @ Shutterstock.com

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: