Sevrajul nicotinic - mit sau realitate?

Multi fumatori care incearca sa se lase de fumat spun ca aceasta hotarare este greu de urmat datorita unor simptome care ii fac neputinciosi in fata dorintei de nicotina, gasind adesea ca scuza a imposibilitatii lasarii de fumat nu vointa insuficienta, ci sevrajul pe care trebuie sa il suporte.

5. Alte efecte vegetative: constipatie, insomnie, tremor, transpiratii etc.

Pentru a faciliza reducerea simptomatologiei sevrajului nicotinic se recomanda:
- intensificarea sau realizarea unui program de exercitii fizice care sa consume surplusul de energie ce rezulta in urma lasarii de fumat si a refacerii organismului. Astfel starea de neliniste, anxietatea, insomniile vor fi reduse sau chiar absente.
- Anuntarea apropiatilor si colegilor de hotararea renuntarii la fumat
- Economisirea banilor care s-ar fi cheltuit pe tigari si achizitionarea unui obiect mult dorit din aceste economii
- Incercarea de a disocia orice eveniment de obiceiul fumatului
- Spuneti-va in gand de fiecare data cand simtiti nevoia unei tigari ca aceasta dorinta tine doar 2 saptamani (maximul duratei sevrajului) dupa care veti fi liberi si mai sanatosi
- Evitati locurile unde se fumeaza

Retail jobs

Nu uitati ca simptomatologia severa a sevrajului atinge maximul la 48-72 de ore de la renuntarea la tigari, dupa care scade considerabil.

Vizionare placuta


Kudika
24 Martie 2009
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.


Setari Cookie-uri