La inceputul sezonului estival, Comisia Europeana atrage atentia consumatorilor cu privire la importanta unei protectii adecvate impotriva soarelui in aceasta vara si le reaminteste sa caute sistemul de etichetare mai clar pe produsele de protectie solara. Noile etichete - inclusiv un nou logo sau semn distinctiv UVA pe produse si interzicerea termenilor care induc in eroare, cum ar fi „ecran solar total” sau „protectie totala” – constituie un raspuns la o recomandare a Comisiei privind produsele de protectie solara adoptata in septembrie 2006. Comisia isi propune, de asemenea, sa le reaminteasca consumatorilor ca, din numeroase motive, produsele de protectie solara nu trebuie sa reprezinte decat unul dintre mijloacele necesare pentru a se proteja de radiatiile ultraviolete ale soarelui.
Sistemul de etichetare imbunatatit
Cerintele privind informatiile care trebuie mentionate pe etichetele produselor de protectie solara au fost definite intr-o recomandare a Comisiei din septembrie 2006 privind eficacitatea produselor de protectie solara si indicatiile aflate pe aceste produse. Conform recomandarii: - Nu ar mai trebui folosite indicatii precum „ecran solar total” sau „protectie 100%”. In ciuda unor indicatii intalnite frecvent, precum „ecran solar total” si „protectie totala”, niciun produs de protectie solara nu poate asigura o protectie deplina impotriva radiatiilor UV.
Spune-ti parerea!