Kudika
10 Iunie 2014

Pantofii cu toc sunt purtati de femei din intreaga lume pentru avantajele imbatabile pe care le aduc imaginii: picior mai suplu, inaltime impunatore, senzualitate etc.

Cum ar trebui sa porti tocurile pentru a-ti proteja cat mai mult sanatatea

Daca nu reusesti sa “scapi” de tocuri din diverse motive, iata ce masuri pot lua pentru a ameliora riscurile asupra sanatatii pe care acestea le prezinta.

Cum sa tratezi hernia de disc cervicala, afectiunea degenerativa care apare din ce in ce mai des

In primul rand ar trebui sa incepi sa porti tocuri de la varsta adulta, de preferat dupa varsta de 20 de ani, cand se considera ca oasele sunt formate. Ar trebui sa incepi prin purtarea platformelor, de la inaltimi mici la inaltimi mai mari, crescand de la an la an. Inaltimea tocului pe care ar trebui sa o porti cel mai frecvent este sub 6 cm, mai ales daca ai numar mic la picior.

Flecul tocului nu ar trebui sa fie din plastic, ci din cauciuc. Majoritatea pantofilor cu toc au flec de plastic. Mergeti la un cizmar si schimbti-l cu unul de cauciuc care amortizeaza impactul cu solul, protejan mai mult genunchii.

Nu ar trebui sa purtati tocuri daca nu aveti gleezna si talpa formata muscular (de exemplu glezna tremura la mersul pe tocuri?), caci altfel deformarile apar imediat (calusuri, monturi, varice, dureri in pernita si basici, degete strambe).

Purtati intotdeauna pernite de silicon in pantofii cu toc (sau in sandale).

Nu purtati tocuri daca nu aveti o viata activa, cu program de sport (atentie – NU alergare caci afectati si mai mult articulatiile genunchilor). Sportul amelioreaza mult modificarile produse de purtarea tocurilor si ajuta in mentinerea sanatatii articulatiilor.

Cum alegi modelele de pantofi cu toc comozi in care poti sta toata ziua?

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: