Sfaturi pentru psihicul tau in vreme de criza:

Ce tehnici de meditatie alunga definitiv stresul?

• Cauta si gaseste solutii pentru a-ti creste stima de sine, incercand iti depistezi singura sau cu ajutorul unei persoane specializate care sunt credintele gresite/ ideile distorsionate care te fac sa iti piarzi elanul si sa intelegi ca un gand negativ produce la randul sau o emotie negativa care va fi carburantul pentru comportamente negative.
• Invata sa te controlezi fata de factori stresori, mai intai percepandu-i, definindu-i ca apoi sa incerci sa ii tratezi pe fiecare in parte si sa inteleagi ca mai exista si alte variante de a vedea acel lucru sau acea situatie.
• Ia pauze, fa sport, elimina obiceiurile daunatoare, ia-ti o vacanta scurta, fara consum financiar- in natura caci natura este cel mai bun psihoterapeut.
• Citeste literatura sau carti de psihologie practica, unde exista teme legate de orice problema psihologica cu care cineva se poate confrunta la un moment dat. Invata relaxarea progresiva, respiratia controlata, meditatie, autosugestie, autohipnoza.
• Comunica in fiecare zi cu prietenii si cu familia. Daca ai vreo suparare nu ezita sa o discuti cu cei dragi si sa gasiti impreuna o solutie. Nu uita ca nu exista nicio problema fara rezolvare.
• Gaseste-ti o preocupare care sa iti faca placere. Poti sa te apuci de gradinarit, de un mestesug, de pictat sau de scris (blog, jurnal, etc).
• Oricat de obosita si stresata ai fi dupa o zi de munca, gaseste-ti timp sa faci si un mic lucru care iti face placere, indiferent daca asta inseamna sa mananci o inghetata, sa vezi un film sau sa faci o plimbare in parc.

Sursa: Garbo.ro

Citeste si alte articole pe Garbo. Noi iti recomandam:

Prea mult ca sa mai ramana macar putin...
Scrisoare catre amanta tatalui meu
Ti-e teama ca vei ramane singura pentru totdeauna?

Aceasta fotografie demonstreaza cel mai bine ce inseamna sa ai depresie
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: