Relaxarea propus vizeaz o durat de cca 20-30 minute.

Ce poți face atunci când te simți copleșită: 4 tehnici de relaxare eficiente

Introducere

Aezai-v comod i relaxat. Cutai-v locul pan gsii o poziie absolut comod i indeprtai orice obiect care v deranjeaz. Inchide-i ochii i adoptai o atitudine luntric de relaxare: incercai s v lsai muchii cat se poate de moi i concentrai-v pentru relaxare.

Incepem cu braele

Acum strangei-v pumnii ambelor maini i observai incordarea din ele i la nivelul mainilor i antebraelor. Meninei scurt timp aceast tensiune.

Deschidei-v acum pumnii i observai deosebirea dintre contracie i relaxare. Lsai-v mainile moi, complet moi.

Acum repetm acest exerciiu: incordai-v ambele antebrae strangand totodat pumnii celor dou maini. Concentrai-v asupra incordrii.

Acum din nou relaxai-v. Deschidei mainile, intindei degetele, observai trecerea de la incordare la relaxare. Lsai relaxarea s curg pan in varful degetelor. Relaxai-v mainile i antebraele, concentrandu-v asupra muchilor, care sunt din ce in ce tot mai destini.

Acum incordai braele indoind coatele i ducand mainile la umeri. Observai tensiunea din brae. Incordai-le cu putere.

i acum, iari, ne destindem. Aezai din nou braele comod pe sptarul scaunului i observai relaxarea plcut. Lsai-o s se scurg prin brae in antebrae, pan la degete.

Acum trecem la fa.

Continuai s inei ochii inchii i relaxai intreaga fa.

Acum ridicai sprancenele astfel incat s vi se formeze cute pe frunte.
Meninei aceast incordare.

i, din nou, destindere. Relaxai-v complet fruntea. Observai deosebirea dintre incordare i starea agreabil de relaxare.

Strangei ochii i nasul. Observai tensiunea la nivelul lor i meninei-o pentru scurt vreme.

i acum, din nou, relaxai-v. Lsai zona ochilor i nasului tot mai moi, concentrandu-v doar asupra senzaiei agreabile de relaxare.

Acum stragei-v dinii, tragei colurile gurii spre spate i apsai-v limba pe cerul gurii. Incordai-v muchii maxilarelor.

Din nou destindei-v. Lsai-v complet mandibula moale. Observai cum vi se relaxeaz intreaga fa: fruntea, zona ochilor, nasul, gura i maxilarele. Facei in aa fel incat relaxarea s devin tot mai profund. Observai cum se rspandete ea tot mai departe i savurai aceast senzaie agreabil.

Incepe anul cu dreptul! Ghidul cadoului perfect
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: