8 Retete sanatoase pentru un MIC DEJUN in graba

8 Retete sanatoase pentru un MIC DEJUN in graba

Ce putem consuma la micul dejun cand suntem "pe fuga"?

Viata noastra este din ce in ce mai alerta, avem din ce in ce mai putin timp si de multe ori neglijam alimentatia si alte alegeri sanatoase in stilul nostru de viata.

Si pentru ca micul dejun este declarat de nutritionisti ca fiind cea mai importanta masa din zi, va propunem in acest articol cateva sfaturi practice pentru un mic dejun in graba.

Fulgi de ovaz cu iaurt

Este recomandat sa scoateti de seara iaurtul pentru ca dimineata sa il consumati la temperatura camerei. Micul dejun nu trebuie sa contina alimente prea reci. Fiind prima masa din zi, stomacul trebuie protejat.

Un bol mic de fulgi de ovaz integrali – au cel mai mic indice glicemic – cu iaurt poate reprezenta un mic dejun energizant si sanatos, usor de preparat, cu putine calorii.

retete mic dejun

Ardei cu branza

Nu recomandam dimineata legumele acide, pe stomacul gol, cum ar fi:
- gulie,
- broccoli,
- varza,
- ceapa,
- rosie,
- conopida cruda – aceste legume sunt usor agresive pentru mucoasa gastrica si esofagiana.

Legumele recomandate dimineata, in stare proaspata – castravete, ardei, verdeata, morcov, radacinoase, sfecla rosie etc.

Foto: Shutterstock.com

Vizionare placuta


Kudika
17 Ianuarie 2013
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.


Setari Cookie-uri