-
Kudika
Alimente de care să ne ferim atunci când ținem post. Află care sunt...
-
Kudika
Dr. Dana Miricioiu, medic chirurg estetician dezvaluie secretele...
-
Alexandra Chivu
Dieta epigenetică, un stil de viață dincolo de calorii. Ce...
-
Kudika
Cori Grămescu, nutriționist și antrenor de pilates dezvăluie 10...
-
Alexandra Chivu
Meniu pentru o viață sănătoasă: Descoperă cele mai bune alegeri...
-
Kudika
Psihoterapeutul Diana Vasile, Co-fondator și Președinte al ISTT,...
-
Iulia Maftei (Dibu)
Interviu cu Dr. Diana Mihai, medic primar Obstetrică-Ginecologie :...
-
Kudika
27% dintre români vor să slăbească în medie 10,13 kilograme, iar în...
-
Alexandra Chivu
Strălucind în maternitate - ghid pentru viitoarele mămici: cum își...
Studiul a fost realizat ca o initiativa de responsabilitate sociala de catre Synergon Consulting in colaborare cu Medix Co, in perioada 2010 – 2011 si reprezinta o premiera in investigarea armelor de lupta impotriva fumatului in Romania, cu ajutorul tehnicilor neurostiintifice.
“Am realizat acest studiu pornind de la comportamentul fumatorilor, de evitare a mesajelor de pe pachetele de tigari: 30% dintre tineri acopera imaginea atunci cand iau tigari din pachet. In acelasi timp, conform unui studiu realizat de A.T. Kearney in cei trei ani de criza economica, romanii au devenit mai viciosi, cheltuind aproape jumatate din venituri pe alimente, tigari si alcool, tigarile si alcoolul inregistrand chiar o crestere de un punct procentual, de la 6,2% in 2008 la 7,2% in 2009. Deci, impactul avertismentelor (scrise si vizuale) de pe pachetele de tigari nu este cel scontat.” a precizat Stelian Marian, Managing Director Synergon Consulting.
Spune-ti parerea!